petak, 01.02.2008.

:-(

Ja sam bolesna. Nisam bila u školi jučer, a nejdem ni danas. Malo sad obilazim blogove i slišam muziku. Imam temperaturu i boli me grlo i začepljen mi je nos. Moj razred danas piše neki kontrolni iz matke. Sretno ljudi. Ivona nas je u srijedu malo slikala u školi. Ja se nisam dala slikat al ona me ipak uslikala. Imamo neke novosti što se tiče lidrana. Malo smo napravili neke promjene. U maškare nejdem. Ja i Ivona smo se dogovarale da ćemo ić. A onda smo skužile da je to glupo. I dogovorile smo se da ćemo ić van. Ali očito nećemo jer sam bolesna. Tak da ovaj vikend nejdem nikud. Uskoro je Eli rođendan. Moram smislit šta ću joj kupit. A luda mala. Bit će u maškarama...joj ne smijem reć. Iznenađenje. S Ivonom sam pričala već 10 puta od jutros. :) Jana i Tina su mi ostavile komentar da im je dosadno bez mene u školi i bez mojeg pričanja pod satom. I Jana je bolesna. Svi su bolesni. I Klara. I Lea valjd. Jučer ih je pitala povijest. Elu, Luku, Ivu, Kožnjaka...i ne znam jel još nekog pitala. Ugl. danas su u našoj školi maškare. Ljudi zabavite se, svi koji idete. Jana i Tina vode program, ne znam jel još netko s njima vodi. Ivona je rekla da je naučila matematiku. XD. Prijateljica mi je javila da mi je nastavnica iz solfeggija zaključila 4 za ovaj mjesec. To je dobro s obzirom da imam ocjene 2,3,3,4,4. =)

-tihić-


11:42 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.