nedjelja, 08.03.2009.

još jedna šansa za početak....

sutra počinje faks.....novi semestar....novi početak
još jedan u nizu mnogih
i sam Bog zna koliko mi je potreban novi početak....u svemu...
znam da sam totalno u neredu, psihički, fizički, emocionalno......i sve ostale manje podskupine svih mogućih unutrašnjih stanja uključujući i kreativnost....
pisala sam o željama u prošlom postu....
s ovim se toplo nadam da ću početi i raditi a ne samo željeti...
odnosno željeti dovoljno jako da se zapravo i pokrenem i učinim nešto....
što ? previše toga.....

treba mi previše toga:
well I'll make my wish list:

....treba mi netko koga ću voljeti-čisto zbog postojanja ljubavi, jer je moram ponovo osjetiti u sebi da bih bila kreativna i produktivna bez obzira da li su poticaji produktivnosti sreća ili tuga...
možda sam mazohistički nastrojena što se toga tiče no ova mirnoća i tupost me jebeno ubija i bila sam sretnija i punija dok sam još patila za tobom jer sam osjetila barem nešto...
..... treba mi oko 5 000 kuna za neke kreativne prohtjeve ali to nije hitno niti neophodno
.....treba mi vremena za pročitati nekih 20-tak knjiga koje želim pročitati već duže vrijeme ali od toliko vremena koje bacam na hibernaciju u zadnje vrijeme nisam uspjela izdvojiti ni malo za čitanje.....
koja sam ja jebena krava.....
...treba mi neki program stege, rada i discipline premda shvaćam da se to ne uklapa u moje umjetničke i kreativne osobine koje dobivam tu i tamo za svake pete pomrčine sunca....
...treba mi na 2-3 dana onaj glumac iz Twilighta da mi malo glumi piđamu i deku na neko vrijeme, a naravno da bih ja našla i još neke načina na koje bi me on mogao kvalitetno animirati....
.....da....znam da je ovo neostvarivo al danas sam se preko medija susrela s njim i tip je tako jebozovan da mi se mota po glavi cijeli dan ( po onom dijelu mozga koji je zaslužan za prljave i bludne misli)
.....želim ovo ljeto pisati knjigu....onako neku neodređenu....nešto kao tok misli...
ja to mogu , ja to hoću , ja to trebam....

evo vam par slika da se vidi o čemu pričam....
Robert Pattinson:

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






22:00 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.