< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi DA/NE

design by: Cute dizajn

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

ovaj blog je o beyonce ...
ove blogove fakat trebate posjetit:
xx...AnChYcA and PeKyCa...xx

Michaella

*¤§¤* M!nn4 -×- ToRr€sIcA *¤§¤*

THE BE$T BLOG O AVRIL

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 21.07.2008.

ewo meeeeeeeeeeeeee ..................

e ljudi kaj raditeeeeeee ??????? znam da su mi skoro svi naslovi isti al kaj ćeš !!!!!!!!! sad ću vam malo pričat kak mi je bilo u puli ......... ja sam si tam htjela kupit kapu mislim šiltericu onu koju ima beyonce .... probala sam ju i uopće mi ne stoji !!!!!!! izgledala sam ko ona kaj kopa u rudniku daj ajde užassss !!!!!!!!!!!!! i napisat ću vam ja obavijest na kraju posta tak da je to to !!!!!!! heh ??? kad smo navečer išli baš u pulu tam su bili neki bolesnici iz indije i pjevali su neku užasnu pjesmu svom nekom bogu kaj nepostoji ....... a pjesma je bila ko neka iz horora !!!!!!!!!!! a jedna žena (totalno reterdirana ) je ko luđakinja ju pjevala i onda plesala sa sklopljenim rukama i s njima je išla cijelo vrijeme gore-dolje ....ja sam ih gledala koda da su pali s marsa !!!!!!!!! ma to su idioti !!!!!!!!!!!!! dosta o njima !!!!!! bio je jedan čovjek umaskiran u vraga .......... imao je obojanu facu u plavo stavio je na glavu rogove i popeo se na gajbu od pive a bio je sav u crnom i onda (to je bilo po noći ) je jedna žena prolazila i nije ga uopće skužila a on nju prepadne !!!!!!!!! žena se skoro rasplakala od straha !!!!!!!!! ok dosta o puli našla sam nekaj o beyonce pa ću malo o njoj pisat !!!!!!!

drugi dio posta :
ovaj drugi dio posta je o beyonce naravno !!!!!!!!!! svi znaju da su ona i jay-z vjenčani !!!!!! vjenčali su se u parizu u crkvi i neki kažu da su se skriveno vjenčali .......... pa ću ja sad malo stavit slikica Image Hosted by ImageShack.us

kak su slatki !!!!!!!!!!!!! hehehehehe !!!!!!! oni imaju i zajedničke pjesme kao naprimjer upgrade u , me & my bonnie clyde ,crazy in love ,deja vu ,hollywood ................... pa malo slikica iz spota upgrade u
alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>

naravno oni i nastupaju zajedno ....... i pročitala sam u nekom časopisu da si oni sami smišljaju plesne korake na nastupima......Image Hosted by ImageShack.us

i kaj da vam još kažem ??????stavit ću malo slikica !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

to je ta kapa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

jeli vidite to dolje beyonce pije našu vodu !!!!!!!!!!!!! mislim ono jana je stvano slavna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i to je idem sad pa mi vidite obavijest:
NEK MI SVAKO OSTAVI PO JEDAN KOMENTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!
zato kaj ja u četvrtak idem kod bake pa neću moć vraćat komentare !!!!!!!!!!!!!!
pozzzzzz



| komentari (139) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.