< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi DA/NE

design by: Cute dizajn

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

ovaj blog je o beyonce ...
ove blogove fakat trebate posjetit:
xx...AnChYcA and PeKyCa...xx

Michaella

*¤§¤* M!nn4 -×- ToRr€sIcA *¤§¤*

THE BE$T BLOG O AVRIL

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 15.06.2008.

evo mene opet .....

evo mene tooooooooootalnoooooo sretne !!!!!!! ispunila mi se želja mislim i više od ispunila jer ste mi komali i komali ste mi 348 komentara te je stvarno preeeeecooooooooooll !!!!!!=) imam sad još jednu želju komajte mi do 400 plizzzzzzzzzz ja ću naravno komat i vama puuuuuuuuuuuno !!!!!!!!!! naši su pobjedili protiv njemačke la,la,la,la,la !!!!!!!! nadam se da će razvalit poljsku !!!!!! a jeste li gledali francuska-nizozemska .... francuska je spušila 4-1 joooooooooj kak foora !!!!! tak sam sretna !!!!!!! ma presretna !!!!! mi sutra vraćamo knjige juuupiiii !!!!!!!!!!! to znači da ćemo se cijeli tjedan igrat odnosno ić van !!!!!!! ja stvarno volim nogomet !!!!!! a pogotovo našu hrvatskuuuuu !!!!!!!!! jučer sam bila u kinu na rođendanu od frendice slavila je 13 godina al odvezla nas je u kino na film i onda smo išli kod nje doma i zabavljali smo se do 11.15 gledali smo kronike iz narnije film je dobar ..... stavit ću malu sliku tu pa će te vidit a meni je zgodan glavni lik Image Hosted by ImageShack.us
i to je to ispunite mi želju plizzzzz booooook ciao !!!!!!



| komentari (368) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.