svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi DA/NE

design by: Cute dizajn

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

ovaj blog je o beyonce ...
ove blogove fakat trebate posjetit:
xx...AnChYcA and PeKyCa...xx

Michaella

*¤§¤* M!nn4 -×- ToRr€sIcA *¤§¤*

THE BE$T BLOG O AVRIL

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 31.05.2008.

sretan mi rođendan

bok ljudi prvo se želim svima zahvalit za 150 komentara
a ovaj put nek bude puno više smijeh a drugo
rođendan mi je ok neću vam reć koji pa pogađajte
dobila sam puno toga al mi se neda nabrajat
pa eto ...
neznam kaj da napišem
al ne brinite ostavit ću slikica tak da ih gledate ak vam je
predosadan post i stavit ću neki drugi dizajn pa mi komajte
kakav je ...
ja sad više stvarno neznam kaj da napišem a znam ipak
mislim ovo je malo glupo ali nema veze
pisat ću od najboljih pjevača do tak-tak pjevača prvih pet su mi
naj bolji
-beyonce
-shakira
-rihanna
-chris brown
-britney spears
-nicole sherzinger
-ciara
-bow wow
-50 cent
-jay-z
-kelly rowland
-pussycat dolls
-alicia keys
-fergie
-nelly furtado
-vanessa annie hudgens
to jeto komajte mi puno booooook

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




| komentari (176) | printaj | # |

ponedjeljak, 26.05.2008.

opet ja ...

yo people ...... kaj ima jer kod mene ima svašta
evo ja tu sad za kompom pišem zadaću cry ,
pišem post kojeg vi upravo čitate smijeh i to je to ...
e ljudi stavit ću si novi dizajn ....
pami malo komajte kakav je .... i hvala za 66 komentara
mislim mogli ste vi i puno više al nema veze thumbup
kaj da vam pišem .....
nemam pojma ... e da o beyonce
beyonce se rodila 4.9 1981.
puno ime joj je beyonce giselle knowles
bila je u grupi destiny's child i vjenčala se za jay-z .........
ko mala je pjevala negdje al neznam di
ima 26 godina i to je to .....
kaj da vam više pišem ruka me počela bolit i to vam je to
booooooooooook.......ciao.....................wavemahkissnut



| komentari (151) | printaj | # |

subota, 24.05.2008.

my new shoes

ciaos people kaj ima ....
kod mene ima nešto ... mislim to nije ništa posebno al ću vam reć
dobila sam nove tenke ... misla sam si prvo kupit shelse al su
mi ove bile ljepše ... stavit ću vam sliku dolje pa ćete vidit
meni baš izgledaju fora ... evo nekaj ću reć o njima
kupila sam ih u avenue mall ,u dućanu shoe-be-doo
i došle su 519 kn ... i kaj da vam još kažem to je to preksutra
se vidimo ciao ...

evo moje tenke
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (73) | printaj | # |

četvrtak, 22.05.2008.

moj prvi post.......

ej ljudi kaj ima ........ evo mene i mog prvog posta
sam da kažem ovaj blog je o beyonce i još o nekim tam......sretan
puno mi komajte wink e sam da vam kažem ja slušam hip-hop,
r'n'b,malo pop-a i to je to .........naughty ćesto pišem postove
tak da mi stalno dolazite na blog .............smijeh eeee ljudi sad
nažalost trebam ićcrypa aj boook...



| komentari (24) | printaj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.