www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

joooj ... bilo nam je odlično ... - Wherever you go, whatever you do, may god's angels watch over you. - Blog.hr

Wherever you go, whatever you do, may god's angels watch over you.

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us

petak, 21.04.2006.

joooj ... bilo nam je odlično ...

Jučer (četvrtak) je jedna moja frendica bila sama doma i bit će do danas navečer . Znači ak ste kaj skužili 2 dana solo doma ... naughty Pozvala je nas 4 frendice da prespavamo kod nje ... thumbup Kod nje su došla još 2 frenda , ali oni nisu spavali kod nje ... bilo je super , zajbavali smo se i uživali ... dečki su otišli oko 12 i neš i tad smo mi htjele naručiti pizzu , ali naravno zaboravile smo da picerije rade do 12 ... ups ... burninmad I kaj sad ? Umirale smo od gladi ... prvo smo pokušale napraviti palačinke ali nam to nije baš uspjelo pa smo smjesu bacile i onda je ta frendica kod koje smo spavale u frižideru našla dva paketića hrenovki ... thumbup mi smo se tako čapale za te hrenovke jer smo umirale od gladi ... ali ipak smo se bar malo zasitili ... Rekla sam da ćemo kod nje prespavati ? Možda sam trebala napisati provesti noć , jer mi oka nismo sklopile ... bile smo budne cijelu noć , samo smo pričale , pričale i pričale ... party Onda smo u pola 6 išle prošetat njezinog psa van i to u majicama i hlačama u kojima smo spavale ... zujo Ma mi smo poludile ... Danas ujutro u 9 kada se picerija otvorila onda smo naručile one pizze kaj smo trebale jučer ... hmmm... njam ... njami Kada sam došla doma tako sam začorkala da je to nemoguĆe , ali bilo je fakat super ...

tnx na komentarima ... tnx looOd@cha (Ana - koja je zatvorila svoj blog) na svim komentarima ... pusa ... wave

- 22:47 - Tvoja obaveza (41) - Prepisuj rukom - #
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us