www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Wherever you go, whatever you do, may god's angels watch over you.

Wherever you go, whatever you do, may god's angels watch over you.

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us

ponedjeljak, 19.12.2005.

Chrismas post

Image Hosted by ImageShack.us



Evo ubrzo će Božić i ja vam sada pišem Božićni post , jer kasnije neću stići ... Uglavnom znate već sve one spike sa onim puno sreće , zdravlja i veselja pa ću vam ja zaželiti nešto drugo ... ja vam želim puno uspješnih postova , puno , puno komentara i da vam se sve želje ostvare ... neću duljiti pa kissach...



Image Hosted by ImageShack.us

- 13:21 - Tvoja obaveza (49) - Prepisuj rukom - #
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us

četvrtak, 15.12.2005.

... :~) ...


Ovo mi je već malo glupo ovako ...Nikako vas nemogu komentirati , nemrem ni postove pisati redovito i sve mi to polako ide na živce ... a kaj da radim , već sam odavno trebala dobiti internet , ali opet mi je došlo 1000 kuna telefona i naravno opet zbog virusa , pa će to potrajati dok ne stavim neku zaštitu ...kissach...

- 14:11 - Tvoja obaveza (8) - Prepisuj rukom - #
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us

ponedjeljak, 05.12.2005.


Danas se javljam sa sretnom viješću , vjerojatno ću danas dobiti taj neki antivirusni program , pa ću opet moći na internet , bar se nadam , bilo bi mi jako drago da se ne ljutite na mene ako vam baš i ne ostavljam komentare , ali to je zato što sam na internetu samo na informatici , kada sredim virus više ću biti na vašim blogovima i više ću vas komentirati ... kissach...

- 12:48 - Tvoja obaveza (3) - Prepisuj rukom - #
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us

četvrtak, 01.12.2005.

malo , bezveze ...


Ej , ljudi evo i mene ...Kao što znate sada malo manje pišem postove , ali tako je kako je ...Naručila sam antivirusni program , ali sada moram čekati ...kada ga dobijem više ću biti na blogu ...BIG KISS OD bey1 I UŽIVAJTE ...

- 14:12 - Tvoja obaveza (24) - Prepisuj rukom - #
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us