8. be Gjure Deželića

četvrtak, 26.10.2006.

O uređenju bloga i tim s........tvarima

Pošto je ova stranica o učenicima (i općenito 8. b razredu), u vezi bilo kakvih ideja, prijedloga, pitanja i sl. ostavite komentar, pa ću, ako je potrebno ostaviti komentar ili neku promjenu. Isto tako, ako uočite bilo kakvu grešku na blogu, javite mi.
NEVAŽNO ALI ZANIMLJIVO:
Sad nešto osobno: mnogi od vas nemaju blage da je prvi VIP DJ (koji je bio kojih 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 itd. itd. puta bolji neg ovaj $#it danas) zapravo bio program Nove TV od koji 2-3 ujutro do nekih 6-7 sati, isto tako ujutro (ISUSE BOŽE SA SUTAROM?! NIIIIIIIIIISAM ZNAO - "znao" bolje zvuči od "znala") i puštao je stvarno dobre pjesme. Ja sam oduvijek ranoranilac iliti Noćno Dijete pa sam to gledala. Ukratko, prije većine vas sam vidjela odlične pjesme, a za mnoge vi niste ni čuli. Kao NAPRIMJER. Linkin Park - Points Of Authority i mnoge druge (zbog te pjesme i JESAM LP fan). Nažalost, imena mnogih pjesma (zapravo bandova) sam zaboravila, ali ne i te pjesme. Pjesma na ovom blogu je Hero, pjesma grupe Nickelback, jedna od 2 pjesme kojima do sad nisam ni ušla u trag. >sigh< tj. >uzdah<. Slučajno nabasah na nju na Devine Musicu. Pjesma je inače kolko ja znam bila snimljena za naslovnicu Spiderman filma. Sjećam se tog spota - Spajdija kak se njiše ko Tarzan na onoj vražjoj paučini (puna mi je soba), tih frikova kak pjevaju na vrhu zgrade itd. Pjesmu sam prepoznala po PRIPJEVU - E ČOVJEČE ZAPAMTILA SAM GA DO SAD!!!! Inače je moje pamćenje tak loše da zaboravim da držim novce u ruci roflbangdeadnaughtynutsmijehpuknuculudludlud!!!! LOL. No dobro ppl vidimo se i uživajte u pjesmi!
JA STVARNO PREVIŠE PRIČAM.

26.10.2006. u 21:03 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je blog o osmom be razredu Osnovne škole Đure Deželića.

Učenici

Anita Alimanović
Edita Barišec
Valentina Boltiš
Hrvoje Gašpar
Vilim Marko Gecan
Livia Grgić
Tomislav Huđin
Marko Ivanović
Petra Jambrušić
Anto Jelavić
Martina Klak
Edita Klasnić
Vanja Lončarić
Martina Lukar
Kasandra Maršić
Danijel Martić
Alseo Mesić
Lucija Mišić
Matija Mučić
Merima Nikolić
Ivana Prugovečki
Marko Sutara
Aleš Špendić
Patricija Štajduhar
Kristjan Tomaj
Eugen Voštinić
Sara Zadravec
Viktorija Zajčić

Glasovanje & Detalji

ovaj blog sređuju:
* vickie Dusthead
* Wilim

ako želiš pomoći pri uređivanju/održavanju bloga, imaš nekih pitanja (o blogu ili učenicima - tko mu/joj je dečko/cura, rođendan i sl.) ili nas želiš komentirati reci to na:
Komentiraj & pitaj

(Anketa je zatvorena zbog tehničkih problema. Hvala na razumijevanju.)

Glazba (ne možete ju isključiti. ugasite zvučnike. hvala)


Led Zeppelin:
Stairway To Heaven