prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dođite pa pogledajte

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Darja
Dajna




Name:Ernard
Naj Frendice:
DARJA: cool cura, pametna (osim ponekad mala šterberka),ali unatoč svemu zaljubljena u jednog malog, stvarno se napalila
&
DAJNA:ja bi da se izvinem ona je dobra cura pametna i kadekad dobar frend ali je uglavnom cooollllllll
naj naj neprijatelji:
ELMA:najdosadnija, tračara, smrdljiva i prljava cura na svijetu
PAŠJA:ponekad joj nadođe pa izgleda da je dobra prijateljica ali joj nikada nikad netreba reći tajnu niti onu bezveznu jer ona kada nebi na usta onabi na dupe
NERMA:simentalka (dobila taj nadimak po svojim sisama koje su kao kod krave simentalke)
ASMIR:grizli (dobijo ime po svom ugodno debelom tijelu), razor (zato što razara svojim smradom)
ALENA:jedna cura koja izgleda super prijateljica ali samo na prvi pogled stalno osniva
neke grupice kao npr BFF(što znaći best firends forever) stvarno je skroz bez veze i onjoj se prića da ce biti probiena u 8 razredu ali niko ne sumlja da neće biti tako jer stalno je sa nekim rugobama i starijin po 6-7 godina od ne tako daneće nikog iznenadit ta vjest.............
toliko za sad o meni i mojim prijateljima/neprijateljima

Free Counters
Free Counters







utorak, 26.12.2006.

hi evo mene opet

hi ja napravi novi blog onaj mi dosadijo pa evo kako vam se sviđa kod mene ništa novo neki malo problemi oko škole se desili i neke gluposti ma nema veze sve se vlatilo na staro i sada je sve dobro danas imam referat kod fahinalno(nadimak je dobila po pjesmi mahinalno a zove se fahira) ali je jako stroga a imam i danas i diktat iz engleskog ljubav me ne grije i tko da sam sad u ˝školskoj depresij˝ eto toliko od mene za ovaj prvi puta

mahwavemahwavemahwaveheadbangheadbangzujo



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.