srijeda, 07.02.2007.

hm........................................hm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

kako da se izrazim?..................dosadno mi je.ne znam sta da radim.ima tko kakvu ideju???
sve je ostalo isto samo ekipa nije...zašto?odjednom si opet nismo dobri,ali kog briga jer tako?mene briga ja bi da se sve vrati na staro.onako nam je bilo najbolje a ne sad malo smo si dobri,pa ćemo se posrat,pa smo neprijatelji,pa smo opet dobri...to mi ide na kurac!!!!bezveze je jer mi je dosadilo!!iste face,ista mjesta,iste tvari,...nema smisla!sad sam kući,kao bolesna.neda mi se ići u školu umara me.nemam šta raditi... i tako ...............................................................................................................................................
puff-puff

- 20:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>