Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

...kad bi smrtnici postivali bilo kakav odnos s mudroscu, starost ne bi ni postojala... Zivot nije nista drugo osim igra ludosti...

Image Hosted by ImageShack.us


Another stranger... Me.

Ja sam jedno mlado djevojce koje se jos pokusava pronaci i odrediti svoju funkciju u ovom velikom svijetu. Nekad mi ide dobro, nekad odlicno, nekad lose... A nekad mi uopce ne ide! Zivim za ljubav iako u spomenutoj uopce nemam srece. Nisam bas najdrustvenija osoba koju poznajem i to smatram velikom manom. Moglo bi se reci da sam cak i malo iskompleksirana... Hm, malo. Knjiski moljac, obozavam citati, ali ne bilo sto. Mora imati smisla... U zadnje vrijeme se u mojoj ruci cesto moze vidjeti Cosmopolitan. Nemam pojma sto bi to trebalo znacit. Nebitno.

Image Hosted by ImageShack.us

Obozavam more i ljeto. Sunce je moj lijek za sve. Iako mi kisa ponekad jako dobro posluzi kao inspiracija za neki depresiva post ili pricicu... Obozavam pisati. Jedan dan cu sigurno napisati knjigu ili zbirku prica, jedino nisam sigurna sto se objavljivanja tice. Bez neta ne mogu zamisliti zivot... Velika sam ovisnica i ne namjeravam na odvikavanje tako skoro. Negdje skupa sa netom mogu utrpati i mobitel jer stvarno ne bih mogla zivjeti bez te stvarcice.

Image Hosted by ImageShack.us

Glazba je moja terapija. Ona me smiruje, uspavljuje, potice i daje inspiraciju. Ne ogranicavam se samo na jednu vrstu vec slusam ono za sto sam u tom trenutku raspolozena. Trenutni favoriti su mi Nickelback i Papa Roach al nista nije strogo odredjeno.

Image Hosted by ImageShack.us

U mom zivotu veliku ulogu ima jedan decko, prijatelj, Toni. Ne znam sto bih bez njega... To je osoba koja zna svaku i najmanju sitnicu o meni, a i ja o njemu. Prosla sam toliko toga s njim, i dobrog i loseg i jednostavno ne znam kako bih neke stvari prezivjela da njega nije bilo. Zenskih prijateljica nemam bas... Imam poznanica ali bas best frendicu a-a. Zasto? Ne znam. Sve je ostalo u osnovnoj koja je sada daleko iza mene.

Image Hosted by ImageShack.us

Kod ljudi najvise od svega cijenim iskrenost, iako u nekim situacijama ni sama nisam iskrena, ali jbg. Kako se vec kaze, u lazi su kratke noge. U to sam se sama uvjerila iz svog, ali i tudjih iskustava. Ne volim dvolicnost kod ljudi, a ni sebicnost ne smatram jednom od ljepsih ljudskih osobina. Ima tu dosta toga sto ja ne smatram dobrim osobinama covjeka, ali mislim da bi bilo pomalo licemjerno od mene da ih sve navodim. Eto, licemjernost.

Image Hosted by ImageShack.us

S vremena na vrijeme volim pogledati dobar film ali nisam neki freak. A i dobrih filmova je sve manje. Knjige su zakon. Hollywood nikad nece uspjeti nadmasiti nasu vlastitu mastu.

Image Hosted by ImageShack.us

Jako volim zivotinje, ali ipak nisam vegetarijanke i i dalje nosim koznu obucu i odjecu. Mislim da nista ne mozemo uciniti sto se tice prirodnog poretka tako da... Iako volim sve zivotinje, od nekih se maaaalkice jezim, a to su sve vrste gmazova i paukova. Brrr... A favoriti su mi psi. Donedavno macke. Ni sama ne znam sto je utjecalo na promjenu misljenja.

Image Hosted by ImageShack.us

Najdraza mi je boja crna. Cula sam da to znaci da sam konzervativna i agresivna. Okay, slazem se za ovo agresivna, ali konzervativna?!? WTF?!? I don't think so...

Image Hosted by ImageShack.us

Skola mi nije bas najdraza ustanova. Cesto markiram, ali zaista vise ne smijem... Obecala sam, a obecanja se moraju odrzavati. Najdrazi predmet mi je talijanski. Predivan i melodican jezik. Nisam bas na "ti" sa fizikom, ali na srecu imamo dvogodisnji program pa je ove godine bye, bye fizika! Wei!

Image Hosted by ImageShack.us

Jaaaako volim papati, ali i te se navike pokusavam rijesiti jer me stvarno pocinje zabrinjavati brojka na vagi... Hm, hm...

Image Hosted by ImageShack.us

Nisam religiozna. Ateistica sam. Nitko u mojoj obitelji nije bas religiozan. Stara mi takodjer ne vjeruje ni u sto osim u vlastite sposobnosti. Stari je musliman, a kako ja nemam apsolutno nikakve veze s njim, nemam ni sa religijom, pa...

Image Hosted by ImageShack.us

Zivotni san mi je zavrsiti novinarstvo, skrasiti se u Zgb-u i biti uspjesna novinarka.

Image Hosted by ImageShack.us

*SwAsHtArA*

*Life is too short to wake up in the morning with regrets... So love people who treat you right, forget about the ones who don't and just believe that EVERYTHING happens for a reason... If you get a chance, take it! If it changes your life, just let it... Nobody said it would be easy... They just promised it would be worth it.*

Image Hosted by ImageShack.us


*The Best Moments In Life*

1. Falling in love.
2. Laughing till your stomach hurts.
3. Enjoying a ride down the country side.
4. Listening to your favorite song on the radio.
5. Going to sleep listening to the rain pouring outside.
6. Getting out of the shower and wrapping yourself with a warm, fuzzy towel.
7. Passing your final exams with good grades.
8. Being part of an interesting conversation.
9. Finding some money in some old pants.
10. Laughing at yourself.
11. Sharing a wonderful dinner with all your friends.
12. Laughing without a reason.
13. "Accidentally" hearing someone say somthing good about you.
14. Watching the sunset.
15. Listening to a song that reminds you of an important person in your life.
16. Receiving or giving your first kiss.
17. Feeling this movement in your body when seeing this "special" someone.
18. Having a great time with your friends.
19. Seeing the one you love happy.
20. Wearing the shirt of a person you love and smelling his/her perfume.
21. Visiting an old friend of yours and remembering great memories.
22. Hearing some telling you "I LOVE YOU"

Image Hosted by ImageShack.us


*At this moment there are 6,470818671
people in the world...
Some are running scared...
Some are coming home...
Some tell lies to make it through the day...
Others are just not facing the truth...
Some are evil man at war with good...
And some are good struggling with evil...
6 billion people in the world... 6 billion souls...
And sometimes all you need is one...*

Image Hosted by ImageShack.us

30.05.2008.

Click

ajde, ajde... ^^

|09:18 |
Komentari (0) | Print | # | Komentari On/Off? | Na vrh

<< Arhiva >>

0