< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o mojoj malenkosti ;)

jaa

...jedna cura...imenom Tanja...
idem u srednju skolu...u gimnaziju u 3razred..
treniram sport...
točnije odbojku...jedna sam jako osjećajna osoba
što je i dobro i loše...

moj msn: tanjaa7@hotmail.com

volim..

obitelj...
Boga...
prijatelje...
glazbu obozavamm...
palačinke...
kompjuter(net)
sport...odbojkucerek
ples...
mp3(bez njega ne bi mogla živjeticerekcerekcerek)

Image Hosted by ImageShack.us


ne volim

IZDAJU...(al' ti pomogne kasnije...shvatiš neke stvari...
što prije,to bolje)
licemjerje...
grašak(užžasnooblabla)
...ne znam...ne mrzim puno,loše utječe
na psihološko stanje čovjeka...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje biste trebali posjetiti...thumbup

moj second blog about tree hill...

marija...kiss

kety...wavekiss

andreea...super cura iz moje školewave

zzumthumbup...

kačaakiss...

lude male..wave

vale..wave

Negative Creep..wave


...evo napravih jedan testić...pa ako me dobro poznajete neće biti teško...let's see...wave

samo klikni!!wave




...nice pictures to me...

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 02.07.2007.

...some people don't know that other people have heart too...

...mrak...
...sjedim sama...
...priblizava se netko...
...dolazi do mene...jako mi je netko poznat...al odlazi...po tko zna koji put mi se ovo događa...
...dolazi opet netko...treba me nesto...uzima sto zeli od mene i nestaje...opet...
...dolazi po stoti put netko...meni inace jako drag...al ne vise...zasto?jer iskoristava me i odlazi...OPET...
...dolazi ...netko...i zeli uzeti od mene sto zeli...al ovaj put ne...ovaj put ne...NE opet...
...kazem mu ODLAZI...i ode...




...nakon nekog vremena...
...dolazi...moja prijateljica kao i uvijek dolazi...i uzima mali dio mene...a ja?
...uzela je...otisla je...po tko zna koji put...ja?ja nista od nje ne dobivam...
...i dosla je opet...i OPET...i OPET...
...i dalje sjedim sama...u mraku...al' sa puno manje srca...jer svi uzimaju dio...
...a JA?

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...ovo je trenutno moje stanje...tko shvatio,shvatio...

...pozzz....



| Komentari (15) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.