< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o mojoj malenkosti ;)

jaa

...jedna cura...imenom Tanja...
idem u srednju skolu...u gimnaziju u 3razred..
treniram sport...
točnije odbojku...jedna sam jako osjećajna osoba
što je i dobro i loše...

moj msn: tanjaa7@hotmail.com

volim..

obitelj...
Boga...
prijatelje...
glazbu obozavamm...
palačinke...
kompjuter(net)
sport...odbojkucerek
ples...
mp3(bez njega ne bi mogla živjeticerekcerekcerek)

Image Hosted by ImageShack.us


ne volim

IZDAJU...(al' ti pomogne kasnije...shvatiš neke stvari...
što prije,to bolje)
licemjerje...
grašak(užžasnooblabla)
...ne znam...ne mrzim puno,loše utječe
na psihološko stanje čovjeka...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje biste trebali posjetiti...thumbup

moj second blog about tree hill...

marija...kiss

kety...wavekiss

andreea...super cura iz moje školewave

zzumthumbup...

kačaakiss...

lude male..wave

vale..wave

Negative Creep..wave


...evo napravih jedan testić...pa ako me dobro poznajete neće biti teško...let's see...wave

samo klikni!!wave




...nice pictures to me...

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 11.04.2007.

.....musiiic.....=)

...sto raditi kad ti se svijet polako pocinje rusiti...glazbaa...najbolja moja utjeha,moja radost...sve najboljee...ja nisam uopce dobroo...i zato ne zelim pisati ovaj post visee jer ce biti skroz bedirajucii...no...uglavnom...veceras spas nalazim u novom albumu avril lavigne... zove se "The best damn thing" i odlican jethumbup...obavezno ga poslusajte...pjesme su odlicnee...

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedne pjesmee...

"Runaway"

Got up on the wrong side of life today, yeah
Crash the car and I'm gonna be really late
My phone doesn't work cus it's out of range
Looks like it's just one of those kind of days

You can't kick me down I'm already on the ground
No you can't, but you couldn't catch me anyhow
Blue skies, but the sun isn't coming out, no
Today is like I'm under a heavy cloud

And I feel so alive
I can't help myself
Don't you realize

[Chorus]
I just wanna scream and lose control
Throw my hands up and let it go
Forget about everything and run away, yeah
I just wanna fall and lose myself
Laughing so hard it hurts like hell
Forget about everything and run away, yeah

So-so's how I'm doing, if you're wondering
I'm in a fight with the world but I'm winning
Stay there, come closer it's at your own risk
Yeah you know how it is life can be a bitch


And I feel so alive
I can't help myself
Don't you realize

...pozzzwave...idem gledat zakon brace do negdje 3,4 sataa...smokin...



| Komentari (52) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.