...just you and me...

petak, 03.11.2006.

prolazi sve,pa i lijepo vrijeme

predivni su ovi praznici...ah...idemo na JUG...:)))kad vec ja zivim na sjeveru,da da da.presavrsena ja ova zima...ja cu umrijet,fali mi ljeto,kina...majice bez rukava...kad te grije nesto oko srca...kad pocne zima ljudi se tak nekak promijene...zavuku se u svoje kapute(pa izgledaju ko polarni medvjedi),omotaju se salovima,nabiju vunene kape...vise ni ne vide oko sebe...strasno...zato ja idem na jug...jug...hahaha
californija....grcka...EKVADOR...nemam nista protiv globalnog zatopljenaja(hahahaha)
ja bi jednu jeger kobasicu...neku južnjačku...koji sam ja lik...dobro je dok je dan...
odite svi na cvetkin blog rebelgrrrl.bloh.hr jer curka ima prejeben novi dizajn,sama ga je napravila(da da da da)...zivot nema smisla...jedino je vazno da ancic dode do sangaja...tak,iz fore...muci me to kaj me nist ne muci...fali mi samo james dean,dino moj mali....moja beba dinosaur...

03.11.2006. u 09:10 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare