...just you and me...

nedjelja, 15.10.2006.

zemlja je smrtnim sjemenom posijana(neki naslov iz sestrine vjeronaucne biljeznice)

da,da,da...fascinirana sam cinjenicom da postoji blog o ivanu ljubicicu i mariju ancicu...nekak sam bila ljubomorna kaj se ja tog nisam sjetila...a kad sam pogledala blogove shvatila sam da su fakat dosadni...ja bi to mogla bolje...mozda i budem,nest tak slicno pocela pisat...za razliku od vecine svojih vrsnjaka ja ne pisem o najdrazim demo bendovima,novom madoninom spotu ni o kolekciji lacoste cipela...htjela sam nesto napisat o svom najdrazem vokalnom sastavu...voices unlimited...nikad culi,jel da?sastav cine momci iz austrije,tocnije njih 8 iz salzburga...pjevaju a cappela,i fakat su odlicni...susreli smo se na olimpijadi u xiamenu(kina).vrata do vrata zivjeli smo 12 dana,12 noci...a ja im nisam ni bok rekla...curicu je bilo sram.CURICA JE GLUPA KO ZAHODSKA DASKA...valjda ni daska nije toliko glupa...valjda sam po 500 put ucinila tu glupu pogresku,koja se zove ne iskoristavanje prilike.koliko sam vidjela i cula...predobro pjevaju,simpa su,ne umisljeni i zgodni... imaju stranicu www.voicesunlimited.at
pa ak sam ikog zanteresirala nek ode poslusat njihove snimke ili jos bolje pogledat viedo zapise(koja kul sintagma-video zapis)...da,ja sam si skinula na komp snimkice pa sad stalno doma slinim,za svojim lukasom(najvislji ,najzgoniji od svih)beba moja...ne dirajte mi ga...dadada.podsjeca me na dinu...dino je jedan jako dobar decko.koji lici na nicka fallina iz cijene savjesti...zaplela sam se...vidite kak mi je zivot zanimljiv..hohoho...kikica

15.10.2006. u 20:27 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare