...just you and me...

srijeda, 04.10.2006.

Svakome od vas...

Razumna 17-ogodisnjakinja shvaca posljedice i gleda buducnost...
Nastojim biti jaka,nepobjediva,ponosna-demonski junak...
Ti mala princezo...mali prince...
Postujte svakoga,naizgled nam se mnogi cine jadni,ne zanimljivi,glupi...no svatko ima nesto sto drugi nema...zaista...ugusit cemo se od zavisti...ne procjenjuj...pogledaj nasmijesi se zainteresiraj se...budi radostan...shvati jedinu stvar kojoj se stvarno zelis predati...ne predaj se lazima,kratkotrajnim zadovoljstvima,koja donose samo stetu...
Vjerujuci da je zivot pravedan,da svatko dobije sto zasluzuje,da smo svi jednako slabasna bica,ne utapajmo se u suzama...osim mozda radosnicama...
Hvala vam moji podanici,vas sam rob i gospodarica...
Razumna 17-ogodisnjakinja ima cilj.postuj je...voli je...vratit ce ti duplo....
Razumne 17-ogodisnjakinje jednostavno su takve...
Nist osobno...pozdrav od kikice

04.10.2006. u 17:50 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare