...just you and me...

četvrtak, 21.09.2006.

pazite se...diosocirat cu vas

ovo nije jos jedan od glupih postova o skoli,testovima,profesorima...ne!!!ovo je nesto sasvim drugacije:prica ide ovako...danas smo pisali test iz kemije...svi su bili nabrijani,stalno se raspravljalo o kiselinama,bazama,ionizacijama,disocijacijama,valencijama...i tako dode zadnji sat.kemija.svima se spava.ko neki jadnici ulazimo u ucionicu,zauzimamo pozicije,uzimamo kalkulatore...profa dijeli testove...sipi,legenda,uzme test i brze bolje se ide potpisat...i odjednom se pocne trgat od smijeha a s njim i cijeli razred...smijala bi se cijela planeta da je cula...na test se potpisao imenom i novim prezimenom:JOSIP KISELINA!!ja sam se udavila od smijeha...moja imenjakinja iz razreda sva se zbunila i takoder se zurila potpisat pa je i ona napisala JOSIP KISELINA!ona cak nije ni ime pogodila...bolesno...valjda vam je smijesno,jer ja kad se god tog sjetim...umrem...joj...ajme cujem u pozadini justina...koji pederko...aj bok idem to zgasti...hm...nije los:)))))

21.09.2006. u 17:31 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare