...just you and me...

ponedjeljak, 21.08.2006.

e,pa ja imam feeling kao da sama pisem ovaj blog. kikica, daj napisi neku pjesmu... pliz. inace ja sam jos u tisnom, nekih tjedan dana. metropola je pusta... smrc. nakon 15.08. svi odose doma. ja nejdem van odkad je ifa otisla, jer nemam s kim. a sisterka mi je ispricala da je ''crni'' pust. samo domagoj, tj.zlata seta okolo i gnjavi tri i pol covjeka koji tamo sjede... i rekla mi je da su dajem ti ric neki dan (kad je hajduk dobio) pustili 5-6 puta

nevrime i nesrica nece na nas nikada
dode li ijedna tvoja suza do neba
slidin tvoje korake
rukan tiran oblake
i dajen ti ric da s tobom cu ic
ravno prid boga


neke opsesije s tom pjesmom, primjecujemyes
e, ko ce se sad priviknut natrag na zivot u zgu. na budjenje u pol 7 ujutro, voznja tramvajem, bez najdrazih nam konobara. inace, samo za ifu, dragi nam konobar koji nemre zapamtiti dvije narudzbe, ima 18 god,iz zga je i upisao se na ekonomijunaughtymozda ga sretnes
lakse mi je kad procitam neke blogove i vidim da nisam jedina koja voli tisno. ali da ne pilim vise sa sentimentalnoscu... samo nesto porucujem svim ljudima - sve je prolazno, sve se mijenja, nista ne traje vjecno. zivimo za sadasnjost a ne za proslost ili buducnost. pusek

21.08.2006. u 11:54 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare