...just you and me...

ponedjeljak, 03.07.2006.

danas je umro... usao je u kadu. i sto se kasnije dogodilo,nikad necemo doznat. da li je stvarno dozivio srcani udar, ili se predozirao ili.... ta tajna ce ostati s njim, na groblju pere lachaise u parizu. na prekrasnom grobu, kojeg svake godine posjecuje tisucu fanova. jednog dana bi tako zeljela otici tamo, zapaliti svijecu i ostaviti ruzu na grobu covijeka koji je promijenio zivote mnogim ljudima, pa i meni. jim morrison. one and only. slusam pjesme doorsa u bilo kojoj situaciji. tuna, sretna... uvijek se nadje pjesma koja je pase za bilo koji trenutak! nije bas zivio neki uzorni zivot. ubijao se u alkoholu i drogama. nije bio tipicni uzor. ali njegove pjesme. tekstovi njegovih pjesama... to je rijetkost. i to mislim prvenstveno na njegovu poeziju. tko nije citao njegovu poeziju nemoze suditi o tome da li je on bio dobar pisac ili ne... i glas. njegov glas me odusevljava.... c'mon, c'mon now touch me baby...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

03.07.2006. u 19:55 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare