...just you and me...

nedjelja, 04.06.2006.

osmislila sam nedavno novu teorijicu i napisala ju na papir i izgubila papir...ugl, bilo je nesto ovako - ljudi imaju potrebu zeljet nekoga... ali osobu koju zelimo necemo dobiti. tek kad nam neka osoba treba, tu osobu cemo dobiti. a ona koju zelimo, nam najcesce niti netreba pa nebu nis od toga. osim ako neshvatimo da nam treba, ali to je opet igra sudbine... dubokoumno, ne?! inace, nisam bas imala neku inspiraciju u zadnje vrijeme. doznala sam veceras nesto sto me natjeralo da se osjetim krivom. ali kad realno pogledam znam da nisam kriva... ali osjecaj da je moja sreca ucinila nekog nesretnim... to sam vec osjetila nedavno. kad sam se posvadjala s kikicom. ali ovo nema veze s njom. povezano je s prosloscu i to ne mojom. moja proslost je hm...slozna;) ali necija nije... nije bitno, malo nerazumljivo pricam... ali par ljudi mozda skuzi. cudna je to stvar. ljudi imaju potrebu ozivljavat stvari koje su gotove... hm,da. boogaloo... davni boogaloo. taj dan me unistio. ali sam se oporavila zacudjujuce brzo... hvala, kikica... ti si ''krivac''... ti si me slusala kad sam pricala gluposti prek telefona.... a kad se sjetim tvog debakla taj dan. a na kraju, bezrazloga. ironija... ta ironija je najgora stvar na svijetu... ma zapravo i nije.. fora je to stvar. omogucuje ti da se smijes sam sebi i svom zivotu...a zivot bez smijeha je dosadan i prazan... makar se smijao sam sebi. ok, ovo fakat vise ne zvuci normalno. trijezna sam, kunem se;);) pozdraf svima koji me poznaju, podrzavaju, koji se opijaju samnom, koji me slusaju dok pricam gluposti, koji mi dpoustaju da ih zajebavam (khm, mislav popravi frizuru i sl.), i svima koji misli da sam ja nenormalni cudak. ozbiljno sam trijezna, dapace vec se tri dana brinem za sestru i psa. uf, koja odgovornost. ja nebi bila dobar roditelj. sestra je isla prekasno spavat, po cijele dane se pusta rock na kompu... mislim sram me bilo;) buahahahaha

04.06.2006. u 21:28 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare