...just you and me...

subota, 27.05.2006.

umjesto da bacim cijeli kompjuterski ssutav kroz zatvoren prozor sa drugog kata i da padne na glavu susjedi koja bere sušene ljubičice..jednostavno ću se upustiti u čari tipkanja i informatike koja mi je tako draga i napisat novi post...inače debilni bill gates mi je izbrisao najduži post u povijesti mene same..a to je jako duga povijest ako računamo i to da sam u ptošlom životu bila kurac...
ma šalim se ...đuro muha e vratio...jebote...
ugl..............
umjesto da sad opet i opet i ponovo se opijamo...mi smo onemogućeni...veličanstvana devetorka...sinoć kod martine..ubilise al sm živi..al jebote ko da me fakat traktor zgazio...porezala sam se dva puta..pljesak..hvala...malo sam sjebala cijelo društvo..jer im nisam dala spavat u 5 ujutro...kako bi živac rekao derala sam se ko stado nosoroga...ak to pstoji...foem izvana ksilem iznuta...logično..i to..skroz...:) martini sam zgadila doorse jer sam ju jebala s alabama song...siroče..došla sam doma oko podneva i išla natrag na festival..sad se vratih...neko sranje..ukrla dva plakata..od gunsa i još jedan prekrašni:)
a bolesno...zovem paulu i ona spava..kako je puko ovaj svijet..inače ja sam spavala od 6.30-7.30...na hodniku=podu...većina je spaval bar 3 sata...sad ću valjda u krpe a prije toga moram si zabit plakat gunsa u glavu i pustit cd...žalit kaj nemam snale dić noge i otić u boogaloo...možda baš moram...mislim čeka me netko mesant..pozer:)
otkrial sam da stvar zbg koje sam malo manje voljela duboko ljubičasto..ustvari je čista zbrka..jučer sam ju riješila sama sa sobom...to je dobro...joj...
mir i ljubav:)
robin vam šalje 5000 puseka i žao mi je zbog svi ugriza,šamara,i sličnih stvari..čekat ću da dobijem potrebno...a ako potrebno ne ođe to znači dam sam toliko savršena da mi ništa više ne treba..zanimljivo...znala sam ja to..ja sam netko poseban...zabrijala sam si gluposti...nadam se da ste shvatili bit...piti ili ne biti!!!rekao je hamlet:) ponavlja vam njegova nasljednica...zeko peko...hvala ti moja posebna osobo

27.05.2006. u 19:40 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare