...just you and me...

nedjelja, 14.05.2006.

smijem se sama sebi jer se smijem sama sa sobom

Sve čega sam se prije bojala,skroz mi se približilo.zavuklo se među nas.samoća oko mene ohladila je moje lance prijateljsva.prestrasena sam,ne znam kamo,ne znam s kim.Zaboravili ste naše zavjete,prekršili dana obećanja,tako da na kraju ipak ostajem samo ja.izolirana.gladna u krajolku punom izobilja.Meni je zabranjeno.bez mog znaja izbacili su me iz igre...jedan dva tri....jedan krug je prošao.sad ponovo bacam kocku.oni nisu tu da bace umjesto mene.bojim se rezultata.bojim se spoznaaje da ne uspijeva svatko.ne uspijevam ja....
jedna pjesma u prozi...
zao mi je kaj nisam bila uz vas par dana.nisam je kriva.bolesna sam.uzas.drago mi je zbog svih vas...mislim...mislava,valentine, paule ,brajkovića,cvetke,ritza,martine,grbina,rose,jerčića...baš ste mi vi pali na pamet.slatkice naše...pozdrav svima...robin

14.05.2006. u 10:08 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare