...just you and me...

utorak, 02.05.2006.

imam pune tri minute da napišem post. imam neku bolesnu inspiraciju, ali malo vremena. žurim na gitaru. kikica najdraža vidla sam ti mesnatog. ako već novci nisu upalili probaj možda s ofcama (hm,da,ne mislim na sebe)... ipak ti treba netko da ideš s njim na doorse, ako nećeš ić u gardaland. ah, da. doorsi... šmrc... propustit ću tribute u boogaloou, jer idem u gardaland. a znam da će bit onaj bend za koji sam čula da su isti doorsi-pogotovo pjevač...hm...jim morrison... no, sram me bilo;) inače sam tak nekak, super. moram puno toga napravit, i nekak mi nije problem ništa radit. pa čak ni učit. to kažem sad, a znam da mi se neće dat kad ću fakat morat učit. sjedit tamo u svojoj sobici, u mraku, jedino svjetlo u sobi je iznad mog stola, i učit... a opet ću odlutat negdje u mislima. bilo gdje. nije važno, samo da nemislim na školu. bit ću na moru ili na ribnjaku ili.... ili bilogdje gdje uživam. ali moram ići jer je prošlo više od tri minute. vrijeme brzo prolazi. idem se vozit tram, 45min!!! ali to je lijepo. gledat kroz prozor kako sve prolazi kraj tebe nevjerojatnom brzinom. i opet odlutat negdje u mislima. samo moram pazit da ne fulam stanicu.... ;)peace

02.05.2006. u 14:57 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare