...just you and me...

četvrtak, 27.04.2006.

Stvarno ovo postaje previše za mene.budim se napeta kakvu ću glupost danas napravit....ne kontrolirano se ponašam i to me brine.brine i sve oko mene.svaki dan se posvadam s pola ljudi.na kraju se pomirimo jer im je valjda zao mene jadnice.danas...npr....prvo se nadem s betmen koja je u sretnoj fazi..pa naljutim hm njezinog partnera jer ga jebem u zdrav(hm...) mozak,onda izivciram razrednika koji me zajedno s roro ,stjera sa sata....i tak malo po malo...posvadam se s betmen...jer ja nju zivciram pa ona mene vrijeda i tak kolo se okreće .nakraju odemo doma posvadane...i ja saznam da mi je sisterka na koncertu od bajage...hvala kaj je mene zvala.mislim ja ne postojim.
ali ipak.radim samo ono sto me drugi uče.po tome uvijek okrivljujem druge.a želim samo ono što vidim da drugi imaju....želim...čekam...čekam...ne znam koliko još mogu tako...i btw nisam ja jedina koju živciraju neke stvari...živciraju veliku većinu ljudi...a sad sam je glupa i bezobrazna kaj sam iskrena.da imam ponos danas bi se slomio.tak je to kad ti u jednom danu 3!!! puta kažu da si laka...bolesno.hvala svima još jednom.znam da je to sve sala.ma salim se i ja bas sam dobre volje,...i spremna sam prozivjeti do 100-te.onda nek me vraag nosi.nemam pojma kaj pisem.
pozdrav svim kultnim parovima....vi ostali plačite doma sami...i ja ću isto

27.04.2006. u 21:02 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare