...just you and me...

četvrtak, 06.04.2006.

danas je za mnoge bio grozan dan...nećemo o školi.imamo neki dogovor unutar društva da se od srijede do uskrsa nećemo trijeznit...ugl baš me zanima kak će to uspijet.pozdrav mislavu kod kojeg je party slijedeći tjedan.i koji mora učit povijest za srijedu...napit ćemo se prije...nemam baš pretjerano puno pametnih misli...pozdrav kristijanu koji svira u bogovićevoj...:)
veselim se suboti.boogaloo...zeppelini...
znam da će me nešt sjebat do tad a nama druge...jedna pjesma od jednog jako pametnog čovjeka...mene...
temelji postojanja
društvo stvara promet
voze nas samo škipetava željeza
koja kao da su nekoć vozila ljude
posebne
s određenim ciljem:
otvorenih očiju dočekat snažan hitac
na streljani.
ponestalo je glinenih golubova
dovezu nas do pakla
zemaljskog pakla
najnižeg sloja ljudi
dijete koje diejte doji
uamzano neželjeno
dječak koji nema moć hodanja
pokušava trčati
licem udara o prašnjav pod
kiša ga zaobilazi
i on ustaje
umazan
ništa manje ponosan
trči prema budućnosti
gore an petom katu
vidim suši se vojnička odora.
još uvijek odani domovini

06.04.2006. u 17:13 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare