...just you and me...

ponedjeljak, 03.04.2006.

duboko se i iskreno ispričavam svima koje sam ikad uvrijedila ili izživcirala svojim brojnim i ponekad pretjeranim zajebavanjem. još jednom se ispričavam - robin i ifi najviše! SORRY curke, nisam ja kriva. ja sam samo takvanut i svima ostalima kojih ima jako puno. nemislim ja ništa loše, znate vi to! eto ifa upravo kraj mene piše post o tome kak je ljuta na mene (imamo inf u šk). a ja nisam kriva! ovaj put stvarno nisam. tek je ponedjeljak.... još 5 dana. do subote. a ondaparty dernek. baš se veselim. makar samo sjedila negdje na podu i slušala muziku. btw robin pls nemoj se ljutit na mene kaj sam rekla ifi za mesnatog, nisam mislila da je to tajna. pa kad je glupo. i očito. i napiši neki post. pusek

03.04.2006. u 10:33 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare