...just you and me...

nedjelja, 02.04.2006.

nedjelja. dan nakon subote. subote provedene u boogaloo na nirvani - robin, cvetko i ja! došla sam doma u 2, ali sam išla doma pješke. lagana šetnjica - pola sata! ali bilo je super... bila je ''lady's night'':) jedno karlovačko, malo - 15kn!! inače uvijek možeš sresti nekog kog ne želiš. čak i kad misliš da je to u potpunosti nemoguče. ali glavno je ne obazirati se na te ljude. sad barem ni robin ni ja nemamo više fobiju od boogalooa:):) jedva čekam sljedeću subotu - led zeppelin, isto u boogaloou. bit će puuuno ljudi. nemam baš kaj puno za reč, nekak sam usporena cijeli dan. niš ne radim, starci su mi bili na moru pa smo se sisterka i ja izležavale. e da, još jedna mijočanka je otvorila blog (adresa je s vaše lijeve strane:)). mislim da će svi kompovi crknut od te mijočanske pameti:) još nešto - sam da se zna da se niš ne ''srdim'' na onu curu koja je ostavila poduži hm...komentarčić. ovo je demokratska zemlja(recimo) i svako ima pravo na svoje mišljenje. pa nek se izrazi... osim toga svaki komentar je komentar:) bio pozitivam ili negativan... peace people

02.04.2006. u 19:20 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare