...just you and me...

utorak, 24.01.2006.

hello...

svako jutro, dok idem u školu,vozim se u plavom busu(kaj ćeš kad živim na brijegu) i pjevam si ovu pjesmicu,tj. dio pjesme...the end(ne the end posta, nego pjesma):)
C’mon baby, take a chance with us
C’mon baby, take a chance with us
C’mon baby, take a chance with us
And meet me at the back of the blue bus
Doin’ a blue rock
On a blue bus
Doin’ a blue rock
C’mon, yeah

al nažalost nema baš normalnih ljudi u mom busu,pa pjevam sama...hihihihi:)škola je počela i već nas ubijaju,a mi živimo samo za prokleti petak i vikend...a onda se smrzavamo po parkovima i šumama(volimo prirodu:))...grije nas snaga unutarnjeg uma...ja jedva čekam toplinu,ljeto,bezvlašće,dosadu...nikad nije dosadno...dosada nije dosadna...volim dosadu...sve vas volim,robin

24.01.2006. u 20:13 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare