...just you and me...

subota, 14.01.2006.

I tako, završavaju praznici, počinje škola... al nema veze, ionak ćemo prvi tjedan sam ić na kave, nadam se, a i popodne nam je škola - petak, popodne - veselica... danas idemo u močvaru, jučer smo bili na ribnjaku, sutra me sestra vodi na cugu. stvarno mi nije loše u životu. ali kao što rekoh počinje škola, što znači manje cuge i manje izlazaka - moš' mislit, trebalo bi značit manje toga, ali mijočani su uvijek mijočani i piju u bilo koje doba dana, tj. bilo koje doba godine. gdje god dođem, gdje se ljudi zabavljaju, uvijek je neki mijočanin. ah, kako nam je teško u životu. neznam za druge ali meni je skroz ok u srednjoj. na faks mi se fakat neda ić i učit preko ljeta da bi jednog dana mogla neš radit šta mi se vjerojatno neće ni svidjet. međutim život ide, treba uživat u svakom trenutku, ne živcirat se previše, sve je prolazno - i sreća i nesreća. stvari se stalno mijenjaju i nikad neznaš šta će se dogodit. osim ak nisi ja pa si uvijek u pravu :) ah koji egoizam :) ali to su činjenice. so "don't compromise yourself. it's all you've got" - janis joplin

14.01.2006. u 15:12 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare