...just you and me...

ponedjeljak, 09.01.2006.

?

robin are you alive?!?! are you singing "maslina je neobrana" somewhere?!? tek sam se sad sjetila da si danas imala koncert... ili možda nisi?!?! u zadnje vrijeme sam malo u problemu, nejde mi baš snalaženje u vremenu. svi dani su mi isti! slušala sam danas neku grupu nightwish (zahvaljujući mojoj sisterici), iz finske su i fakat su dobri. inače osim doorsa moja najdraža grupa je i latvijski rock? band brainstorm. službena str - www.brainstorm.lv. bili su predgrupa r.e.m.-u kad je bio u zagrebu, baš mi se sviđaju. a pjevač izgleda kao jedan bubnjar kojeg sam vidla... danas mi je bilo užasno dosadno, nisam išla nigdje jer sam još bolesna, pa se sad iživljavam na blogu (he-he)... ubijajući dosadu istraživala sam na netu (ovo zvući bolesno) neke stvari koje me zanimaju i našla sam stranicu-www.spiritproject.com - ako vjerujete u sudbinu ili nešto slično! i tako u nedostatku inspiracije ostavljam svakog ko ovo pročita (naravno ako netko pročita, a ako ne, a jebi ga meni je fora pisat) na miru, da uživa u svom životu za kojeg se nadam da će bit ispunjen ljubavi i mirom. odo ja gledat dvd woodstock. p.s.-cvetka sorry ali meni se neželi otvorit tvoja stranica

09.01.2006. u 22:31 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare