...just you and me...

petak, 06.01.2006.

javlja se netko inteligentan...

naslov je pomalo paradoksalan;)slusajte ovo...kazem ja doma svojima jeste culi da je umro onaj jaser arafat:)kazu oni meni da tuko,jos odavno,ja kazem ma ne taj nego sadam husain,i tak oni se meni svi smiju.na kraju je ispalo da nitko nije mrtav vec je ariel(faks helizim) sharon u bolnici...tolko o toM.prekjucer sam dosla do nevjerojatnog zakljucka.imala sam glasovne vjezbe..upjevavanja...mimimimi...i prof. mi je srao da trenutno ne pjevamo nikakav rock,da nam u jazzu nemoze posluzit glas vlade kalembera ili roda stuarta...rekao mi je da ja mogu dobit solo u beatelsima.mislim hvala tako on jednom pjevackom talentu...iako sam bolesno lijena i neda mi se dignut sa stolice,dogadaju mi se zanimljive stvari...ko bi reko...vidim ih i cujem(ose)...btw.posudila sam knjigu jedan revolucionarni život Ernesto Guevara de la Serna - Che
Z A N I M LJ I V O
> Čulo za okus kod leptira je smješteno na nogama.
> Pačje kvakanje ne stvara jeku , nitko ne zna zašto.
> Za samo 10 minuta uragan oslobodi više energije nego
sve postojeće nuklearno oružje na svijetu.
> U prosjeku, 100 ljudi umre od davljenja kemijskom
olovkom svake godine.
> U prosjeku, ljudi se više boje pauka nego smrti.
> Devedeset posto njujorških taksista su tek pristigli
imigranti.
> Trideset pet posto ljudi koji koriste male oglase za
Zakazivanje sastanaka sa ženama već su oženjeni.
> Slonovi su jedine životinje koje ne mogu skočiti.
> Samo jedna osoba od dvije milijarde doživjet će 166
ili više godina.
> Kravu je moguće natjerati da se popne uz
stepenice... ali natjerati je da siđe - nema šanse.
> Žene trepću gotovo dvaput više od muškaraca.
> Čovjeku je fizički nemoguće liznuti vlastiti lakat.
> Puž može spavati tri godine.
> Ne postoji riječ u engleskom jeziku koja se rimuje

sa "MONTH".
> Naše oči su uvijek iste veličine kao i na rođenju,
ali nos i uši nikad ne prestaju rasti - ZASTRAŠUJUĆE!
> Električnu stolicu izumio je zubar.
> Svi polarni medvjedi su ljevaci.
> Noj ima veće oko od mozga.
> TYPEWRITER je najduža engleska riječ koja se može
sastaviti od slova iz samo jednog retka na (engleskoj) tastaturi.
> "Go" je najkraća potpuna rečenica u engleskom jeziku.

> Krokodil ne može isplaziti jezik.

> Upaljač za cigarete izmišljen je prije šibice.

> Amerikanci pojedu u prosjeku 18 jutara (oko 13,5

hektara) pice dnevno.

Usput, probali ste liznuti svoj lakat, zar ne? :-)



06.01.2006. u 15:51 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare