...just you and me...

nedjelja, 01.01.2006.

day after yesterday

napokon sam se sjetila kak se zovem! probudila sam se prije sat vremena, ali išla sam spavat danas u 9 sati ujutro. nova godina je prošla skroz ok. bile smo na tulumu kod frendice, dobra atmosfera, dobra muzika... jedino sam zadivljena činjenicom da postoji osoba koja ima nevjerojatan problem s anatomijom ljudskog tijela! nije baš siguran gdje se čovjeku nalazi rame (c,c,c davide)!!! ovo je sad kao vrijeme novogodišnjih odluka, bla-bla-bla.... znam da se neću držat ničeg što odlučim. ali svima želim da razmisle o nečemu što je rekao moj najdraži pjevač jim morrison :"the most important kind of freedom is to be what you really are. you trade in your reality for a role. ...you give up your ability to feel, and in exchange, put on a mask." a za robin - sigmund freud je rekao nešto što će ti se jako svidjeti (odnosi se na malo romsko dijete, i na još hm... nekoga :) ) :"most people do not really want freedom, because freedom involves responsibility, and most people are frightened of responsibility. " pametan čovjek....

01.01.2006. u 13:38 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare