< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Da,Molim/Skini mi se!!!

made by music =)

Best Society Always ! ! !


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Evo ljudi otvara se nova verzija tako receno neponovljivog Best Society Bloga.... Blog je bio, a i uvijek ce biti za glazbu, moje prijatelje, i naravno sve ono sto je oko mene ! ! !

Nešto o meni:
Ime:Boris
Prezime:To cemo jos vidjeti ! ! !
Razred:1.d
Datum Rođenja: 31.8.1993.
Nadimci.Svakakvi
Horoskop:Glup
Skola:Gimnazija, "Matija Mesić" Slavonski Brod
Best friends:a)muski:Marijan i Zvone
b)zenske:Danijela i Tina
Ostali jako dobri prijatelji:
a)muski:Alen,Kampa,Pliva,Anto,
Pilja,Domo,Vinko,Franjo,Skrba itd.
b)zenske:Marina,Blanka,Ire,Ari,Tina,
Mona,Tea,Ksenija,Gaby,Andrijana....
Mrzim:cinkaroše,dosadne ljude,kretene,luzere,nogometaše,tuborg gold,hamburger
Volim:iskrene ljude,Pizzu,Čevape,tuborg green,Bavariu, Bambus, Votku i ono sto nije dobro za pricanje...

Koliko vas je upravo:

website stats


Koliko vas je bilo na ovom Blogu:


Sve o Svemu ! ! !

Linkovi ! ! !

Megic@
Te@
Irena
Sertic
Tinuska
Drazen

Friends ! ! !


Ksenij@, Tin@ i Te@ !
Eh,eh,eh.... Happy Three Friends ! ! ! Hehehe zakooon nick,ma cure otkacene do grla, ma nema boljih, ma najbolje uvijek su tu kada ih trebas...Hehe "Hey, Hey, you, you I could be your girlfriend ! ! ! Hehehe... Za njih imam bezbroj rijeci... Uh uh..


Gaby, Tin@, Te@, Roman@ !
Ma za ovu prvu nemam ni rijeci, zenska je otkacena i 100% uvijek spremna za zajebanciju i akciju hehehehe sala, ma volim vam ja njih sve.



Mirt@ i Mart@ !
Eh, eh, eh... Njih jos moram podnositi 4 godine... Ma sala, zato i jesam sretan idu sa mnom u opcu heheheh, OPCA zakooooon. Zenske su totalka lude i otkacene ! ! !


An@, An@-Marij@, Ivan@, Mon@
J@ i DoDo !

Ma sve zakooon, ovaj kraj mene totalka lud, ali kum mu je jos ludji hehehe Maco je zakoooon, ali i DoDo je, ma svi su zakooon pogotovo ova mala koja je zadnja, eh ta je zenska opicena da ne moze vise, ma moja mala i ona i njezina seka (ali seke nema tu) !


Tin@, In@ i Te@ !
Za ove dvije sam vec reko, ali mogo bi jos svasta, a ova u sredini nisam se s njom druzio nikada, ali kada smo se ja i ona zapricali u utorak na upisima, shvatio sam da je cura zakoooon... Ma sve najbolje za sve !


BesT Society lives Forever and never dieing ! ! !
Drustvo nad drustvima, skupina nad skupinama, zabava nad zabavama je s njima uvijek bila, a i ostati ce samo ako mi budemo ustrajali u tome da se ono ne raspadne jer postoji nesto prelijepo, ljepše od ŽIVOTA, a to je PRIJATELJSTVO i LJUBAV ! ! !


Mon@ !
Ma mala opicena 100 na sat. Hehehehe Seka moja mala :)... Ma mi se volimo ko ljepotica i zvjer, ko snjeguljica i 7 patuljaka. Heheheh Ma totalka zakoon curka.


Andrijan@ !
I et ŠEĆER na kraju. Moja Sekica mala, ma manja od one druge seke. Ona i ja smo ko sex i kondom (((( uvijek ide zajedno :) )))) Ma Sala, ali ide...Hehehehe. Ma sve cool, opicena, mjenja decke ko luda, hehehehe, ali mene vise nece crycry...





subota, 05.07.2008.

Otvorim oci radost,veselje i sreca, zatvorim oci tuga i samoca pa de issseee odjebi od mene.

Eh, Eh, Eh vec ste mislili da cu poceti post sa necim tuznim, e necu!!! Za sada je sve super, je da malo osjecam neku samocu, ali prodje me to brzo. Stvorio sam si novi zadatak koji zelim ostvariti prema mome putu do cilja. To je da se upisem na Tecaj BreakDancea. Mozd i budem ali jos cu promisliti dobro o tome. Eh, eh ma ima jos do toga. Bili su i upisi i upiso sam i upao u Opcu Gimnaziju "Matija Mesic" Hehehe... Joj jedva cekam Srednju to ce biti nezaboravno iskustvo koje ce trajati dugo, dugo. Ma de pusti sada to, sada je ljeto, najbolje godisnje doba... Zabava, ludilo, pijancenje, partijanje sve na jednom mjestu.Na Kojem??? Pa na Starigradu hehehe. Za 3 dana odoh ja na Starigrad sa svojim starim drustvancem hehehe biti ce ludilo. Jedva cekam. Svi govore kako ce meni biti dosadno tamo, kao zato sto me poznaju, hehehe ali nece, nema te sanse. To ce biti puno nekih curki, i svega i svacega. Cak ku pokusati nauciti jedan ples evo vam pa pogledajte: Pogledajte
Ako to ne naucim, ubiti cu se ples je vrlo lagan sam se mora osjetiti ritam pjesme. Eto to bi bilo sve za ovaj puta.

Pjesme koje su mi sada The Best su (neke su malo starije, a neke najnovije):
Chris Brown-Forever
Spice Girls-Wannabe
Nikola Rokvic-Al nema nas
Rade Lackovic-Sexy Seka
Stoja-Do gole Kože
Maja Marijana-Zena Zmija
Tina Ivanovic-Bunda od nerca

By Mr.Peace

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.