.

.

.

.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ćemo pisati isključivo o Tokio Hotelu!!!!!!!


Ovo vam je moja mail-adresa:tomovacura15@net.hr Ovo je e-mail gdje samo fanovi Tokio Hotela mogu slati e-mail..
a ovo je gdje mi oni koji ne vole Tokio Hotel, a i vole, a žele se s menom dopissivati nek mi šalju ovdje bantea@net.hr

A ČUJTE, UPIŠITE U ONO NOVA PORUKA MOJ E-MAIL JER JA OVDJE NE ZNAM KAKO KAD ODMA STISNEŠ LINK ZAŠTO NEĆE DA SE OTVORI NOVA PORUKA




Cursors









alert("E bome, nećeš mi krast!! To je moje vlasništvo...ali nisi znao/znala da je krađa grijeh?")






blog layouts

blog layouts





blog Layouts

S. Valentine images




blog

blog




layout for myspace

layout for myspace





ID-Card von teica<

JES, jes! Tomov sam tip!/font>

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Osobna iskaznica:


Ime:Tea

Nadimak:Teica

Grad:Zagreb

Ime roditelja:Neću vam reči

Braća/sestre:Mlađa sestra, stariji brat

Što volim jesti:Sladoled i špagete

Što ne volim jesti:Bijelu ribu!Fuj!

Što volim kod ljudi:Iskrenost,nesebičnost,povjerenje..

Što ne volim kod ljudi:Sebičnost,laž,nepovjerenje..

Omiljena država:Španjolska

Omiljeni klub:Dinamo

Stanje:Zaljubljena u svog dečka!(a i u Toma...mouthwash)

Naj frendice:Tokićka,Mia,Pipa,Sandra...

Naj grupa:Tokio Hotel

Naj pjevač:Bill Kaulitz

Naj gitarist:Tom Kaulitz

I to je to o meni!Pusa..



DINAMO 4EVER







Neki blogichi:




tomova_cura_14

Tokio Hotel Fan blog

Hard

Tea kaulitz

Miss Merika

Kaulitz twinsice - zajednički blog mene i tee

Billova teuška


Ima još blogova, ali mi se neda stavljat, i nadam se da će me neko stavit u linkiće..PUSA

ANKETA:



JOŠ NEŠTO:

ANTIFANOVI TOKIO HOTELA NISU DOBRO DOŠLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKO MISLITE VRIJEĐATI TOKIO HOTEL SLOBODNO OTIĐITE!!!!!!!

Schrei




LAŽNI tračevi o Tokio Hotelu:


1.TRAČ
Bill je gay.
2.TRAČ
Bill je spavao s 25 žena i ima četvero djece.
3.TRAČ
Tom nema pojma o sviranju gitare.
4.TRAČ
Gustav depilira noge. (Ovaj mora da je debil...)
5.TRAČ
Gustav na liposukciji.
6.TRAČ
Th se raspada. Da mi je znat tko je to izmislio.
7.TRAČ
Mrtvi na jednom koncertu. Tvrde da je jedna cura poginula na njihovom koncertu u Hamburgu. Kako je poginula kada su otkazali taj koncert zbog bolesti. Ajme koja glupost!!!
8.TRAČ
TH na suđenju. Da su prouzročili prometnu nesreću kad su bili pijani.
9.TRAČ
Gustav fura s Georgom.To fakat moraš bit debil da ovo izmisliš....
10.TRAČ
Bill je mjenjao spol, prije je bio žensko......hahahaha
11.TRAČ
Tom i Bill imaju zajedničke cure
12.TRAČ
Georg je s 11 otišo od kuće.
13.TRAČ
Bill je prije bio čelav.
14.TRAČ
Gustav nosi grudnjak.
15.TRAČ
Georg je sotonist.
16.TRAČ
Gustav koristi ženske pafeme.
17.TRAČ
Tom se jednom napio i zažvalio svog frenda.
18.TRAČ
Bill ima anoreksiju.
19.TRAČ
Tom nema prave dredlove.
20.TRAČ
Georg je silovao jednu curu.
21.TRAČ
Bill je počinio samoubojstvo..hm da da moš mislit..





Par avatara:
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Malo Tokića u boxeve:
Image Hosted by ImageShack.us

Bill:
Image Hosted by ImageShack.us



02.07.2006., nedjelja

Pozadina

hm, danas nešto švrljala po ovom dizajnu i tak izbrisala pozadinu rolleyes.no nema veze ja ću posli prominit (nadam se) no svejedno nadam se da vam se sviđa moj blog.i da će te bit vjjerni i ostavljat komentare ;-).nego jedna moja prijateljica voli nogomet i 2 nogometaša (C.ronaldo i ronaldo) i napravila je o njima blog, pa me je zamolila da joj ga reklamiram..doduše ona ne voli Tokiće, al će mi također reklamirat blog, a da, ovo je adresa bloga: Pa eto posjetite njezin blogić...Tek ga je napravila ali će bit dobar!Valjda...

Ajde KISS! nadam se da neću zaboravit stavit slike i time razočarat vas smokin


BTW ako netko hoće s menom radit blog(iako je praktički nemoguće), nek mi se javi..znači u komentarima mi napišete želite li s menom radit blog! KISS thumbup