< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prije svega jedna preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedobra slika!
lackovic fan-sve o rukometu i rukometašima.... klik!
posjetite i ovaj blog: ..ivana..
Pozz!
evo ja sam jedna priglupa cura, imam 14.godina, i NE, NISAM NORMALNA! Obožavam spavati, ljenčariti i slušati PUNK!
ma da ne dužim, pročitajte abecedu pa cete saznati jos ponesto..
MOJA ABECEDA
A-aleksandra-luda cura, iskrena...maa zakon!
B-balić-najbolji rukometaš na svijetu!
C-carstvo-moja soba je moje carstvo!
D-differenet-čitaj naslov bloga.
E-ekipa-uz pravu ekipu sve je lakše
F-film-ne volim baš gledat filmove
G-glazba-jedina stvar koja me uvijek može opustit
H-homići-maa pederiii!!!!
I-ivana-moja ˝seka˝, jedna od dvije naj frendice, šminkerica!!!
J-jabuka-voljim ih papati, ali mi brzo dosade...
K-koncert- ludi provodi, luda ekipa, ludi izvođači=ŽIVOT!
L-lacković-blaženko lacković, najbolji lijevi vanjski!
LJ-ljubomora-mrzim osobe koje su previše ljubomorne.
M-marte-obožavam ih! da ih nema trebalo bi ih izmislit
N-nofx-poslušajte pa zaključite sami zašto su se našli na abecedi.
NJ-njet-ma glupost, koja mi je prešla u naviku kad treba reč NE!
O-ormar-moj je uvijek u neredu, sve je razbacano...
P-punk-da ga nema trebalo bi ga izmislit!
R-rukomet-najbolji sport na svijetu
S-starke-čitaj pod m!i sulić(renato)-najzgodniji rukometaš!
Š-šminkeri-ma riga mi se kad vidim dečke šminkere!
T-todor-ma treba li uopće šta reć?!
U-upala sinusa-česta pojava kod mene
V-votka-+juice=goooooood!
Z-zatvor-nikad mi neće bit jasno zašto je u zatvoru tako loše. besplatna hrana, stan, grijanje...
Ž-život-treba ga iskoristit na najbolji mogući način!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje marte...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje starke...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.ust="Image Hosted by ImageShack.us" />
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(Svoga tijela gospodar, 2002) - Svoga tijela gospodarNovi vođa na pomolu,
još jedan laže očajnom narodu.
Kažu da je najbolji,
pravi čovjek da uvijek bude tu:
Zna da ga slušaju,
on upravlja njihovim mislima.
On zna da vole ga,
on upravlja njihovim srcima!

ref
Ja ne želim to,
ne želim biti ničiji rob!
Možda nisam dovoljno pametan,
možda nisam dovoljno star,
ali ja sam svoga tijela,
svoga tijela gospodar!!!



Ona odlazi(antitodor)

Svaku noc sam cekao usred grada
al znao sam da vise neces doc
ulicama trazim sad neku nadu
da i ona mene trazi jos.

i nije lako biti sam
nije lako biti sam,
a najgore je to što dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

utjehu sam trazio svake noci
al kurve tu ne mogu pomoci
i nisam se promjenio svih tih dana
od svega toga samo gore je.

i nemam snage biti sam
nemam snage biti sam
a najgore je to sto dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

ona, ona, ona,
ona odlazi x6
sa njim x2
ona odlazi sa njim x3
ona odlazi...

Patike

Čitav život u patikama gazim
ne zanimaju me cipele niti moda.
Baš me briga što drugi govore
mrzim šminkere i dugokose mangupe.

Jer mi smo novi val,
jer mi smo novi vaaaal...

ljudi me ogovaraju i govore da nemam para
da živim ja život svoj bez ikakvoga dara.
možda ja ću obut ove noći stare trule patike,
neke stvari zamjenile su sve.

jer mi smo novi val,
jer mi smo novi vaaaaaaaal... x4


srijeda, 03.01.2007.

hello.. evo da se opet javim..
danas sam kupila karte za rukometnu utkamicu u Puli. Prodaju se ko lude. Danas su otvorili prvi dan blagajnu, karte se prodaju ko lude. Cijena je 30,00 kn, šta i nije puno kad pogledate tko ce sve tamo bit. Ljudi moji, Balić, Sulić, LACKOVIĆ, Džomba,Metličić...se ne viđaju svaki dan!!Zato, ako imate namjeru posjetiti koju od utakmica, odite kupiti karte što prije, jer ne vjerujem da ce ih biti na sam dan utakmice. Bila sam i prošle godine i bilo je predobro. Ludo sam se zabavila, slikala sa Sulićem, samo...:((( utakmica je prebrzo završila!!! To vrijeme je proletilo! Prvo poluvrijeme, jos nisam bila ni svjesna da sam tamo. Drugo, još manje! haha:p obožavam novinarstvo i ukljucena sam u novinarsku grupu u mojoj školi. Imamo i školski list pa sam tom prigodom(posjet Cro-Slo Cupu 2006.) napisala i kratku reportažu. Evo jedan dio:
...Dvorana je bila krcata, karte su bile rasprodane mnogo prije, samo su sretnici došli do njih. Među tim sretnicima bila sam i ja. Navijači su pokazali da znaju navijati, a igrači da se znaju žestoko boriti.Utakmica je bila neizvjesna do samoga kraja, ali ipak pobijedili su najbolji, naši dečki....
....Dodjeljivali su se i pehari za najboljeg strijelca, igrača i vratara. Svi su pehari otišli u ruke našim reprezentativcima:najboljim vratarem proglašen je Vlado Šola, a titulu najboljeg strijelca i igrača odnio je veliki povratnik na sportske terene, Renato Sulić...
Evo to je to. Mislim da ce tako biti i ove godine. Tj, da ce svi pehari otici u ruke našim igračima. Drago mi je da se je naša klupa napokon proširila. Da smo dobili, nove, mlade nade. Moram istaknuti Domagoja Duvnjaka. Decko je stvarno dobar. Pa tom prilikom nešto o njemu, što je rekao i sl.
Ovo je članak iz jednih novina(NEWS):
Domagoj Duvnjak igrač je rukometnog kluba Zagreb i hrvatske rukometne reprezentacije. Iako mu je tek 18. godina rukometni strucnjaci (među koje spadam i ja-hahaha:P, što sam umišljena) hvale njegovu igru, a on sam kaže da treba još puno napredovati i raditi da bi postao kompletan igrač. Već sada ga uspoređuju s Ivanom Balićem, a i sam Balić je rekao da će on biti izvrstan rukometaš te da će sigurno imati veliku rukometnu karijeru.
˝Još uvijek sam mlad i znam da je još puno utakmica i treninga na kojima se trebam dokazivati i na kojima trebam učiti kako bi postao još bolji igrač. Daleko sam ja od Balića. On je najbolji igrač svijeta i idol mnogim mladim sportašima i rukometašima. Ali moram priznati da su njegove pohvale i podrška drugih meni veliki poticaj i motiv da i dalje radim na svom usavršavanju˝, kazao je Duvnjak.
pa ide dio koji je govorio o utakmicama sa flensburgom i metalurgom ali to sad nije bitno.
Lino Červar o njemu govori sve najbolje, a Duvnjak se nada da će i ubuduće biti na reprezentacijskom popisu. ˝Meni je čast što sam i na širem popisu reprezentacije. Veliki je užitak igrati s takvim igračima, a njihova podrška puno mi znači i pomogla mi je da se vrlo brzo uklopim u momčad. Vjerujem da reprezentacija može još dugo godina imati dobre međunarodne rezultate i siguran sam da ćemo mi mlađi igrači uspjeti jednog dana zamijeniti ovu sjajnu generaciju˝, rekao je Duvnjak.
i na kraju.. naravno, sutra nemojte zaboraviti gledati utrku: SNJEŽNA KRALJICA. Naša Ana Jelušić nastupa kao 6. Inače, ja vam nju obožavam. Oduvijek. I kad još nije ni bila blizu ulasku u 2. vožnju mi je bila posebna. I sad mi je drago da se je napokon probila. Često je, tako blizu, a tako daleko postolju, ali ja vjerujem u nju. Vjerujem da ona to može i samo je pitanje vremena kada će doći na postolje.
i da... pogledajte sad ovu divotu od karata..haha:P
RUKOMETNI SPEKTAKL PONOVO U PULI!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| napiši što misliš o mojim prodikama (2) | potroši boju na moja prodikovanja | # |

<< Arhiva >>