< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prije svega jedna preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedobra slika!
lackovic fan-sve o rukometu i rukometašima.... klik!
posjetite i ovaj blog: ..ivana..
Pozz!
evo ja sam jedna priglupa cura, imam 14.godina, i NE, NISAM NORMALNA! Obožavam spavati, ljenčariti i slušati PUNK!
ma da ne dužim, pročitajte abecedu pa cete saznati jos ponesto..
MOJA ABECEDA
A-aleksandra-luda cura, iskrena...maa zakon!
B-balić-najbolji rukometaš na svijetu!
C-carstvo-moja soba je moje carstvo!
D-differenet-čitaj naslov bloga.
E-ekipa-uz pravu ekipu sve je lakše
F-film-ne volim baš gledat filmove
G-glazba-jedina stvar koja me uvijek može opustit
H-homići-maa pederiii!!!!
I-ivana-moja ˝seka˝, jedna od dvije naj frendice, šminkerica!!!
J-jabuka-voljim ih papati, ali mi brzo dosade...
K-koncert- ludi provodi, luda ekipa, ludi izvođači=ŽIVOT!
L-lacković-blaženko lacković, najbolji lijevi vanjski!
LJ-ljubomora-mrzim osobe koje su previše ljubomorne.
M-marte-obožavam ih! da ih nema trebalo bi ih izmislit
N-nofx-poslušajte pa zaključite sami zašto su se našli na abecedi.
NJ-njet-ma glupost, koja mi je prešla u naviku kad treba reč NE!
O-ormar-moj je uvijek u neredu, sve je razbacano...
P-punk-da ga nema trebalo bi ga izmislit!
R-rukomet-najbolji sport na svijetu
S-starke-čitaj pod m!i sulić(renato)-najzgodniji rukometaš!
Š-šminkeri-ma riga mi se kad vidim dečke šminkere!
T-todor-ma treba li uopće šta reć?!
U-upala sinusa-česta pojava kod mene
V-votka-+juice=goooooood!
Z-zatvor-nikad mi neće bit jasno zašto je u zatvoru tako loše. besplatna hrana, stan, grijanje...
Ž-život-treba ga iskoristit na najbolji mogući način!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje marte...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje starke...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.ust="Image Hosted by ImageShack.us" />
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(Svoga tijela gospodar, 2002) - Svoga tijela gospodarNovi vođa na pomolu,
još jedan laže očajnom narodu.
Kažu da je najbolji,
pravi čovjek da uvijek bude tu:
Zna da ga slušaju,
on upravlja njihovim mislima.
On zna da vole ga,
on upravlja njihovim srcima!

ref
Ja ne želim to,
ne želim biti ničiji rob!
Možda nisam dovoljno pametan,
možda nisam dovoljno star,
ali ja sam svoga tijela,
svoga tijela gospodar!!!



Ona odlazi(antitodor)

Svaku noc sam cekao usred grada
al znao sam da vise neces doc
ulicama trazim sad neku nadu
da i ona mene trazi jos.

i nije lako biti sam
nije lako biti sam,
a najgore je to što dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

utjehu sam trazio svake noci
al kurve tu ne mogu pomoci
i nisam se promjenio svih tih dana
od svega toga samo gore je.

i nemam snage biti sam
nemam snage biti sam
a najgore je to sto dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

ona, ona, ona,
ona odlazi x6
sa njim x2
ona odlazi sa njim x3
ona odlazi...

Patike

Čitav život u patikama gazim
ne zanimaju me cipele niti moda.
Baš me briga što drugi govore
mrzim šminkere i dugokose mangupe.

Jer mi smo novi val,
jer mi smo novi vaaaal...

ljudi me ogovaraju i govore da nemam para
da živim ja život svoj bez ikakvoga dara.
možda ja ću obut ove noći stare trule patike,
neke stvari zamjenile su sve.

jer mi smo novi val,
jer mi smo novi vaaaaaaaal... x4


četvrtak, 21.12.2006.

evo mene opet..

eeeevo napokon kraj polugodista, dosta mi je vise skolee:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(prigodna slicica, za blagdane i docek nove godine:P)

ali vi budite face, i nemojte se napit.. budite ko ja pa umjesto alkohola pijte gazirani sok od jabuke(pogledajte u abecedu pod slovo v, tamo vam je prijevod gaziranog soka od jabuke!)
ali stvarno.. kad malo bolje razmislite skužit ćete da se svi za novu godinu napiju..
znate li vi neku osobu koja se nije napila za novu godinu kad je bila negdje vani?!
ja ne znam.. svi zele biti face, pa misle da ce to posatati ako se napiju.. a za mene su face oni koji izdrže pa se ne napiju! treba izdržat!!! u biti, zašto se napit?! da se dokažeš?! a kome?! drugima?! ma boli me .urac za druge i za ono što oni misle!! ja cu bit ja, i radit ono što se meni sviđa i kako meni paše!!!

evo nakon ovih mojih, ovaj put kratkih sranja, pozzz svima.. i uživajte!
SRETAN BOŽIĆ I NOVA 2007. GODINA!
i p.s. budite face, pa se NEMOJTE NAPIT!



| napiši što misliš o mojim prodikama (28) | potroši boju na moja prodikovanja | # |

<< Arhiva >>