...Život je lijep... https://blog.dnevnik.hr/besticeth

petak, 20.06.2008.

Gotovo je..............

zujoWeeeeeee!!!!! Kao što već svi znate ZAVRŠILA JE ŠKOLA !!!party!!!yes! Napokon smo dočekali i taj dan!!thumbup!! To se naravno mora i proslavit...party.. njami hehehe rofl
A u i svemu tome ima jedna tužna stvar!no!! na žalost jučer je Portugal izgubio od Njemačke 3:2 i tako su se oprostili s Europskim prvenstvom..cry..
Neeeeeeee...cry... cry cry bang

Al se nadam da će danas hrvatska hrvatska rasturit Tursku tako da imamo još jedan povod za slavlje..belj. hehehe mouthwash
Premda je sad završila škola nećemo vam baš puno pisat jer nam se vjerovatno neće dat, neće imat vremena...naughty.. nut

Vi se svi lijepo zabavite, kupajte, sunčajte, tulumarite radite sve kaj vam padne ma pamet..smokin. Upotrijebite moj moto: CARPE DIEM...sretan. hehehe wink
Uživajte (a znam da hoćete)...pjeva..
puse od Ane i Marije....cerek..... kiss BOOOOOK!!!!!...wave... mah


ronaldo

Cristiano Ronaldo


:]

20.06.2008. u 11:56 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (14)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Na blogu cemo pisat sve i svašta.... o nama, vama i naj grupi TH-u!!!!! biti će toga dosta nadamo se zanimljivog......!!!!!!!!!

Naš mali znak bloga zujo tzv. prijatelj ZUJO!!

Smile
Zadržite osmijeh tijekom pregledavanja bloga!!!! LOL!!! Uživajte!!!sretan

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Naši prijatelji blogeri;
Stela
Šimun
Dino B.
Mirna
Tokio Hotel
1.AT (p.s. blog u izradi)
Maris (jedan iz 1.at)
Dona K.
Anchy & Mimy & Tonka









kiss
Kaj nisu slatki!

Nešto o nama!!!!

wavezujoMi smo cool full curke (o da moš mislit) Ana i Marija!!!! Imamo 15 god, a uskoro i šesnaest... Naši datumići ročkasa Marija 21.06.'92., Ana 01.10.'92.!!!
Slušamo vam (ma bolje da ne znate) rock, punk, hip-hop (rap), i to bi bilo to tj. Ramones, Tokio Hotel, Sean Paul, Akon, Ciara......... domaće baš ne preferiramo. Folk nikako!!!headbang!!! Dolazimo iz jednog malog grada zgodnog ali nevažnog imena...belj... Samo ćemo nadodat da je u Gorskom kotaru......A ok Delnice... Sada srednjoškolke u ekonomskoj i građevinskoj školi!!!! "Obožavamo filmove!!" za sad bi bilo to sve.!.!.!


Tokio Hotel Barcode

A ovo smo mi: (nadamo se nekim boljim slikama uskoro)yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marija("Mislim ono bolja slika nebi škodila mom ugledu lol, ha ha šala-koja nije mala!!"rofl)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana(Solidno, solidno!!!belj)


Koliko nas poznaješ? (riješi test)

Mali pas i poruka!!
Funny

Naši frendovi!!!

Redom naši prijatelji imenima i prezimenima:::
Eva Paver, Katarina Čabraja (nažalost/sreću više nije!!!!!!!), Dino B.,Ana B., Martina Pleše, Ana Pleše, Alma Karalić, Katarina Komljenović, Kristina Mrle (Komšija), jedna Maja, Petra Lučić, Keka (Krešimir Štimac), Sandra Skender, Tea Crnković, Erik M....... i da nadodamo 1.E iz Delnica i 1.AT iz Rijeke!!!!!!!!!!!zujo

Ak smo koga zaboravile javite u komentarima!!!!! Kissy-kissy bay!!!!















(Ovo samo za Dineta B. uživaj bar malo!)

Naj, cool!!

Naj cool događaja u par, nekoliko zadnjih mjeseci......yesbang
- Početak proljećarofl
- Još mjesec i pol do kraja šk godineparty
- Naravno subotnji izlascinut
- Ana u Budimpešti (izlet)burninmad
- Prosvjed protv matura u Rijecithumbup
- Ana nabavila toliko željeni DVD od Tokicha (Tokio Hotel)kiss
- Martina dobila peharić na utrci (sorryte neznamo točno iz koje jaskosne skupine, discipline LOLOLOL)fino
- OOOOOO kiša pada i padarolleyes
- Ana i Martina ponovo u Rijeci (kod Marije ha ha)cerek
- NAŽALOST nemožemo spomenuti koncert od Tokijevca jer je otkazancrycrynamcor
- Brat moja (Marija) položio vozački i napokon imam vlastitog vozačaHA HA HAzujorofl
- Maturalna od Matije (blago tebi gotov si sa srednjom, "tužit ću te mami jer nečeš više ići u školu")zubo

Ukratko to je to!!! Bar malo tak za pročitat kad već nije zanimljivo!mah




Free Website Counters
Free Website Counters Brojač posjetarolleyesbelj



Malo riječi pjesama koje su nam fora.....pjeva

Stand by me....


When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No I won't be afraid, no I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me

And darlin', darlin', stand by me, oh now now stand by me
Stand by me, stand by me

If the sky that we look upon
Should tumble and fall
And the mountains should crumble to the sea
I won't cry, I won't cry, no I won't shed a tear
Just as long as you stand, stand by me

And darlin', darlin', stand by me, oh stand by me
Stand by me, stand by me, stand by me-e, yeah

Whenever you're in trouble won't you stand by me, oh now now stand by me
Oh stand by me, stand by me, stand by me

Darlin', darlin', stand by me-e, stand by me
Oh stand by me, stand by me, stand by me



Akon ft. Eminem Smack that

[Akon:]
Shady
Convict
Upfront
Akon
Slim Shady

I see the one, because she be that lady! Hey!
I feel you creeping, I can see it from my shadow
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo
Maybe go to my place and just kick it like TaeBo
And possibly bend you over look back and watch me

[Chorus (2X):]
Smack that all on the floor
Smack that give me some more
Smack that 'till you get sore
Smack that oh-oooh!

Upfront style ready to attack now
Pull in the parking lot slow with the lac down
Convicts got the whole thing packed now
Step in the club now and wardrobe intact now!
I feel it down and cracked now (ooh)
I see it dull and backed now
I'm gonna call her, than I pull the mack down
Money no problem, pocket full of that now!

I feel you creeping, I can see it from my shadow
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo
Maybe go to my place and just kick it like TaeBo
And possibly bend you over look back and watch me

[Chorus (2x)]

[Eminem:]

Ooh...Looks like another club banger
They better hang on when they throw this thing on

Get a lil drink on
They gonna flip for this Akon shit
You can bank on it!
Pedicure, manicure kitty-cat claws
The way she climbs up and down them poles
Looking like one of them putty-cat dolls
Trying to hold my woodie back through my draws
Steps upstage didn't think I saw
Creeps up behind me, she's like "You're!"
I'm like ya I know lets cut to the chase
No time to waste back to my place
Plus from the club to the crib it's like a mile away
Or more like a palace, shall I say
Plus I got pal if your gal is game
In fact he is the one singing the song that's playing
"Akon!"

[Akon:]
I feel you creeping, I can see it from my shadow
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo
Maybe go to my place and just kick it like TaeBo
And possibly bend you over look back and watch me

[Chorus]

Eminem is rollin', d and em rollin' bo
And all marvelous them rolling
Women just holding big booty rolling'
Soon I'll be on Eminem throwing "D!"
Hitting no less than "Three!"
Block wheel style like "Whee!"
Girl I can tell you want me because lately

I feel you creeping, I can see it from my shadow
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo
Maybe go to my place and just kick it like TaeBo
And possibly bend you over look back and watch me

[Chorus]







BLACK EYED PEAS
"My Humps"


What you gon' do with all that junk?
All that junk inside your trunk?
I'ma get, get, get, get, you drunk,
Get you love drunk off my hump.
My hump, my hump, my hump, my hump, my hump,
My hump, my hump, my hump, my lovely little lumps (Check it out)

I drive these brothers crazy,
I do it on the daily,
They treat me really nicely,
They buy me all these ices.
Dolce & Gabbana,
Fendi and NaDonna
Karan, they be sharin'
All their money got me wearin' fly
Brother I ain't askin,
They say they love my ass ‘n,
Seven Jeans, True Religion's,
I say no, but they keep givin'
So I keep on takin'
And no I ain't taken
We can keep on datin'
I keep on demonstrating.

My love (love), my love, my love, my love (love)
You love my lady lumps (love),
My hump, my hump, my hump (love),
My humps they got you,

She's got me spending.
(Oh) Spendin' all your money on me and spending time on me.
She's got me spendin'.
(Oh) Spendin' all your money on me, up on me, on me

What you gon' do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I'ma get, get, get, get, you drunk,
Get you love drunk off my hump.
What you gon' do with all that ass?
All that ass inside them jeans?
I'm a make, make, make, make you scream
Make you scream, make you scream.
Cos of my hump (ha), my hump, my hump, my hump (what).
My hump, my hump, my hump (ha), my lovely lady lumps (Check it out)

I met a girl down at the disco.
She said hey, hey, hey yea let's go.
I could be your baby, you can be my honey
Let's spend time not money.
I mix your milk wit my cocoa puff,
Milky, milky cocoa,
Mix your milk with my cocoa puff, milky, milky riiiiiiight.

They say I'm really sexy,
The boys they wanna sex me.
They always standing next to me,
Always dancing next to me,
Tryin' a feel my hump, hump.
Lookin' at my lump, lump.
You can look but you can't touch it,
If you touch it I'ma start some drama,
You don't want no drama,
No, no drama, no, no, no, no drama
So don't pull on my hand boy,
You ain't my man, boy,
I'm just tryn'a dance boy,
And move my hump.

My hump, my hump, my hump, my hump,
My hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump.
My lovely lady lumps (lumps)
My lovely lady lumps (lumps)
My lovely lady lumps (lumps)
In the back and in the front (lumps)
My lovin' got you,

She's got me spendin'.
(Oh) Spendin' all your money on me and spending time on me.
She's got me spendin'.
(Oh) Spendin' all your money on me, up on me, on me.

What you gon' do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I'ma get, get, get, get you drunk,
Get you love drunk off my hump.
What you gon' do with all that ass?
All that ass inside them jeans?
I'ma make, make, make, make you scream
Make you scream, make you scream.
What you gon' do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I'ma get, get, get, get you drunk,
Get you love drunk off this hump.
What you gon' do wit all that breast?
All that breast inside that shirt?
I'ma make, make, make, make you work
Make you work, work, make you work.

(A-ha, a-ha, a-ha, a-ha) [x4]

She's got me spendin'.
(Oh) Spendin' all your money on me and spendin' time on me
She's got me spendin'.
(Oh) Spendin' all your money on me, up on me, on me.

[Will.i.am]
So real [x17]



Tokio Hotel