petak, 09.05.2008.

Ludi prowod^^

Heyyy...!!!
Ewo nas tu opet s wama...
nemamo ništa pametno za pisat/reć...pa ćemo wam prepričat naš današnji dan, tj. kako smo ga prowele...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FREDY: meni je bilo super, jučer sam bila presretna, swa sam blistala...
konačno, nakon toliko wremena shwatila nešto...ali nema weze...
i znači, danas u školi swe super...dečko mi je bio dežuran i taman su nam ukinuli dežurstwo tako da je bio dažuran samo prwa 4 sata i onda se je morao wratiti na sat! I swe je bilo super dok nismo sjeli u bus...tad se je swe promjenilo...ja i moj decko smo se nesto porjeckali ali waljda cemo mi weceras swe to izgladit...
kad sam stigla kući sam se dobro isplakala i onda su me Samy, Tamy & co. zwali da se idemo wozit s biciklom...pa smo otišle...
naprawile smo sigurnih 15 kilometara i wiše...
prwo smo krenule ja, Tamy, Samy & Ornela i po putu smo pokupile ostale...! Sad me tako bole mišići...joj...! Danas sam trebala ić wan s frendowima ali se ne mogu micat...SWE ME BOLI...
al dosta...sad prepuštam riječ Tamy!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TAMY: ja sam malo razočarana...jedan tip me je razočarao owaj tjedan...i baš mi je bezveze. što se tiče današnjeg dana...ma swe je bilo super...ja & Samy smo se prwo dogoworile da se idemo wozit i kao da ćemo zwat Fredy. Zwale smo je u 16 sati, a ona se je spremila tek u 17:30. Poludile smo dok smo je čekale...njoj stwarno treba puno da se spremi...al waljda je trebala ručat...bo!
Popodne sam radila isto što i Fredy samo što mene ne bole mišići...hehe!
eh da...pokwario mi se je mobitel...imala sam neku NOKIU al sad sam dobila neki zamjenski LG dok ne kupim nowi mobach!
Ewo, i ja sam zawršila s pisanjem swog dijela...

Ayde ljudowi pozdraw swima koji nas čitaju (znamo da was ima malo al ipak)... i onima koji nas ne čitaju...(puuno weća lista)
Budite nam zdrawi, lijepi i pametni!!!


23:19 | Komentari (31) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.