srijeda, 17.10.2007.

×...Zasto smo bestice...×

evo odlučile smo napisat post o našem prijateljstvu...sad ćemo svaka napisat zašto jedna drugu smatramo naj frendicama...

crazy: lost je moja naj frendica jer je poznam oduvijek i jer smo oduvijek bile dobre frendice, ne svađamo se često kao neki, užasno smo slične pa nam se puno puta dogodi da u isto vrijeme kažemo iste, stvari, lost čuva svaku moju tajnu i brani me i podržava u svemu, razumijemo se u svemu, lost je super i fora i zabavno mi je provodit vrijeme s njom i nikad mi ne dosadi, savjetujemo se i dijelimo iskustva, pomaže mi u svemu i svačemu, ako je ne vidim ili ne čujem duže vrijeme počne mi falit pa joj moram poslat poruku ili je nazovem, imam najviše povjerenja u nju, vjeruje mi, a i ja njoj i stvarno je volim kao prijateljicu...

lost: crazy je moja best frendica jer se poznamo još od vrtića… i odonda smo bestice…čak je i ona prva 4 razreda bila u drugoj školi i nismo se često viđale…sad smo nerazdvojne…sve si kažemo… sve super…! Tkđ smo full slične…dijelimo ista mišljenja…uvijek mi fali…ne prođe dan da joj ne pošaljem poruku…ili ju nazovem..i obrnuto… vjeruje mi… crazy je luda…tj..obje smo…i u tome se najviše slažemo… oraspoloži me kad se ne osjećam dobro…o svačemu mogu razgovarati s njom..čak i o intimnim stvarima o kojem ne razgovaraju sve najbolje frendice. Puno toga mogu napisati o crazy
…stvarno puno toga…i to je super….
Mi možemo buljit jedna u drugu i ništa ne razgovarat…ali svejedno znamo o čemu razmišljamo…povezane smo telepatski…i to je super…
Divno je imati frendicu kao što je crazy
By: crazy & lost!


15:32 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.