ON,I SUZE............

Jos uvijek cujem njegov osmjeh,cujem kako se nocu smije
kako me doziva,kako place!!!!!!!!Toliko sam ga voljela da ni svjesna toga nisam bila.
Bjezim a ne znam od koga i kamo!!!!!!!On mi je bio sve sto sam imala i sve sto sam voljela,
ali nestao je,nestao je ali gdje to nitko ne zna.
Cujem njegov glas te ga pratim i cekam da se desi cudo!!!!!!!!
Da ga ponovno ugledam,poljubim,osjetim,pogledam onim ocima sto mu govore da ga jos uvijek volim!!!!!!!
Njega nema,ali ja ga moram naci,ja mu moram reci ono sto mu se nikad nisam usudila reci!!!!!!
Da je on moj zivot,da je on moja svjetlost.
Zivot za mene kao da ne postoji bez njega!!!!!!!!Kao da i ne zivim!!!!!!!!
Ne znam koliko cu ga traziti,ali ako treba i umrijet cu,samo da ga jos jednom ugledam i
poljubim kao nikada do sada!!!!!!
!Image Hosted by ImageShack.us

20.08.2006. ...15:10 Komentari (65) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi