travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

opis naseg blogicha!!!

ode ćemo pisat o školi,prijateljima,zabavi,
ljubavi,čudovištima-nastavnicima.
ovo morate pročitati jer je totalno cool,cool,cool,cool
... i samo cool!!!



Free Music

Free Music



Free Music


molimo vas da odgovorite na ovo pitanje:


kakav ti je nas blog
ok,nista posebno
dobar je
zakon!!!
sranje!
bezveze, dosadan je
pollcode.com free polls


nesto o stvorenjima koji su stvorile ovaj blog:


ime:matea
prezime:neman pojma!
razred:7.
datum i god. rodenja:neki ljudi po imenu mama i tata
kazu da me roda donijela 24.02.1995 god.
moj e-mail:badgirl2402@net.hr
moj msn:crazy_matea@hotmail.com

sta slusam: avril,green day,neke pisme od rhcp,...


sta sve volim:
×moje prijatelje
×shopping
×msn
×e-mail
×sve moje blogache
×lipe decke
×role
×moje starkice
×my mobach
×tv
×skijanje
×lito
×izlazit vanka
×ic na plazu
×smijat se
×bilu,crnu,ljubicastu,crvenu,smedu,zelenu,narancastu boju
×...svasta jos...×


sta sve mrzim:
×ucit
×svakoga ko mrzi mene
×bolnicu
×bube,fuuuuj!
×spori komp
×...ima jos toga...×







Customize your blog

Customize your blog












adopt your own virtual pet!



evo neki blogovi :

monika
kike i ana
glorija i tina
jerko
tena0
pussycatgirl2
jerko i jure
moj(matein) i kikin blog

ako netko zeli da ga stavimo u linkove neka kaze u komentarimasmijehcool!!!






ImageChef.com - Create custom images



Funny Clip Images

Funny Clip Images






Text And Quotes Words

Text And Quotes Words




ImageChef.com - Create custom images

najzgodniji muskarac je:
kaka
c.ronaldo
sean faris
colin farrell
richie(us5)
david beckham
pollcode.com free polls








hreby: gadura


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






Miscellaneous Decoration Images

Miscellaneous Decoration Images




Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images









Myspace layouts

Myspace layouts




myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts




Blog images codes

Blog images



Love Calculator

blog layouts

blog layouts





evo rici jedne zakooooon pisme:

SNOW (hey oh)
Come to decide that the things that I tried were in my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh, now listen what I say oh

When will I know that I really can't go
To the well once more - time to decide on.
Well it's killing me, when will I really see, all that I need to look inside.
Come to belive that I better not leave before I get my chance to ride,
Well it's killing me, what do I really need - all that I need to look inside.

Hey oh... listen what I say oh
Come back and hey oh, look at what I say oh

The more I see the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go;
Inbetween the cover of another perfect wonder and it's so white as snow,
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

Ho!
Went to descend to ammend for a friend of the channels that had broken down.
Now you bring it up, I'm gonna ring it up - just to hear you sing it out.
Step from the road to the sea to the sky, and I do belive what we rely on,
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh... listen what I say oh

The more I see, the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow.
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go
Inbetween the cover of another perfect wonder where it's so white as snow
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey hey yeah oh yeah, tell my love now.
Hey hey yeah oh yeah, tell my love now.

Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finaly divided by a word so undecided and there's nowhere to go.
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow...
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey oh yeah oh yeah... tell my love now
Hey yeah yeah... oh yeah.








evo jos jedna zakkoooon pisma:

"My Happy Ending"

So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do [CD version]
All the stuff that you do [radio edited version]

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus]

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

[Chorus x2]

[x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending

Oh oh, oh oh, oh oh...















10 Starkinih pravila

1.Mi smo starke tvoje, nemaj druge obuće uz nas.
2.Ne izusti imena starki svojih uzalud.
3.Spomeni se da svetkuješ starke svoje.
4.Poštuj starke svoje da dugo živiš i dobro ti bude na Zemlji.
5.Ne peri starke.
6.Ne sagriješi nošenjem balerinki isl.
7.Kupi još koji par starki. Uvijek imaj rezervu.
8.Ne furaj starke ako si šminker. (nemoj nam mazat oči pekmezom)
9.Ne poželi nikakvu drugu obuću.
10.Ne poželi nikakve tuđe starke da ne patiš sebe.(ili poželi pa si kupi takve...)




PRVI DAN ŠKOLE: dobar dan,tugo!
ŠKOLSKA GODINA:ostati živ!
ZBORNICA:kuća zlih duhova!!
RAVNATELJ:vampir noći!
PROFESORI:šišmiši koji piju krv!
UČENICI:ta divna stvorenja
ZEMLJOPIS:put oko svijeta za 365 dana!
GLAZBENI:moje pjesme,moji snovi...
SRZ:Sranje Razigrano Znanje
JEDINICA:državni neprijatelj no1.
TROJKA:ništa novo kod nas na jugu...
PETICA:božji dar!!!!!
ULAZAK PROFESORA:alisa u zemlji čudesa!!!
ŠKOLSKO ZVONO:izbavitelj iz pakla
ODMOR:uvjetna sloboda
SJEDNICA:bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE:ponovno rođeni..
LJETNI PRAZNICI:a di su???

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Singing Avril Lavigne Icons

Singing Avril Lavigne Icons


...kad vidite na satu...


00:00=bit cete skupa
01:01=vidit ces ga
02:02=puno ih se zanima za tebe
03:03=sanja te
04:04=izaci ce te
05:05=poslat ce ti SMS
06:06=iskoristava te
07:07=spoj
08:08=voli te
09:09=zabavit ces se sa dvojicom
10:10=hodat ce te
11:11=voli tvoje oci
12:12=svađa
13:13=prica prijateljima lipo o tebi
14:14=upoznat ces nekog novog
15:15=povjerit ce ti se
16:16=ogovara te
17:17=nedostajes mu
18:18=svidas se nekom drugom
19:19=svidas mu se
20:20=imas konkurenciju
21:21=sviđaš mu se još više
22:22=misli na tebe
23:23=boji ti se prici





MySpace

MySpace



...prijateljstvo...

Prijateljstvo je za sve
osim za
zlo i nesreće.

Tko prijatelja ima
dobro ga prati kakva god bila klima

Nađi prijatelja i ti
Nek ti budu dani raspjevani

Ne hodaj ispred mene, možda neću slijediti.
Ne hodaj iza mene, možda neću voditi.
Hodaj pokraj mene i samo budi moj prijatelj.

Prijateljstvo je jedna duša u dva tijela
Prijatelj svih nije ničiji prijatelj."
Prijateljima lahko opraštamo pogreške koje nas ne pogađaju

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi i pored toga te još uvijek cijeni
Jezik prijateljstva nisu riječi nego značenja.
Ništa zemlju ne čini tako prostranom kao prijatelji u daljini; oni stvaraju geografske širine i geografske dužine.
Nemoguće je tačno odrediti trenutak rađanja prijateljstva. Kao što postoji kap koja prepuni sud kad ga punite, tako nakon niza prijatnih gestova postoji onaj koji vam prepuni srce.
Ljubav i prijateljstvo isključuju jedno drugo .


Bigoo

Bigoo





MySpace

MySpace




Myspace layouts

Myspace layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace

ImageChef.com - Create custom images
Black Glitter Kiss Lips Glitters

Black Glitter Kiss Lips Glitters




Funny Clip Images

Funny Clip Images




Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images





Images for your blog

Images for your blog






OBAVEZNO POGLEDAJTE ARHIVU!!!!yessmijehcool














MySpace

MySpace







Blog images

Blog images






Images for your blog

Images for your blog



image hosting file

image hosting file







Image hosting

Image hosting




image hosting for myspace

image hosting for
myspace






četvrtak, 19.04.2007.

hej ljudovi!

danas se nije nista posebno događalo pa cemo van pisat o prekjucerasnjem i jucerasnjem danu.
prekjucer tj. u utorak je jos bila skolaburninmadbangheadbangmadpuknucublabla
no dobra je vijest sto je to bio zadnji dan skole u ovom tjednu!jeee..thumbupsmijeh
prvi nan je sat bio engleski. nije bilo nista posebno.pisali smo neki sastav o partyima.dugi nan je sat bila povijest. dosadno kao i obicno,nastavnik je nasto blebeta a niko ga nije slusa.zujonut
teci je sat bio najzanimljiviji pogotovo na malon odmoru.ja (tea) sam mislila da veliki odmor pa san stalno mateu pozurivala da idemo po marendu da nan je ne ukradu i da idemo vanka.matea mi je prvo govorila da je tek drugi sat ali san je ja(tea) uspila odgovorit.i mi krenile i dosle do kuhinje kad tamo su samo bili neki prvasici i drugasi, i mi pogledamo na stol a tamo nema marendi ni sokova!bile smo tako gladne!njamiparty tako mi skuzimo da je tek treci sat! a sto je bilo jos smisnije ja(matea) san se zbunila i osla na krivi hodnik i usla u engleski umisto u hrvacki.ja(tea) san se zacudila di je matea a onda cujem kako me zove smijuci se!!winksmijehyesrofl
cili smo sat rjesavali krizaljke iz modre laste!to je bilo malo cudno za nastavnicu iz hrvackog ali dobro nama bolje!!smijehyesthumbup
cetvrti nan je sat bila priroda!nista posebno se nije događalo samo san ja (tea) dobila 5 iz nekog misaonog crteza.peti nan je sat tribala bit dodatna iz geografije ali nije bila!pa smo mi (matea,sabe..) cekali talijanski vanka isprid skole a neki u knjiznici!! a onda je bio talijanski...bilo je dosadno,za ubit se!!bang headbangpuknucuja(matea) i kike i ja i marta smo se dopisivali priko papirica!!pa nan nije bilo tliko dosadno.onda nan je u dva sata bia tjelesni.bilo je dobro.igrali smo rukometa.najsmisinje je bilo kad smo (tea i matea) pitale nastavnika mozemo li gurnit jednu zensku, ako uspijemo.on se samo nasmijesio i potvrdio!kasnije je nekima koji su bili u obrani reka:"amo,amo napravite kineski zid,nedajte in da van zabiju gol..."a mi se valjamo od smijaroflsmijeh a nastavnik nas gleda jesmo li u redu!!
kad smo se vratile s tjelesnog isle smo u eko patrolu (nune,tea,matea,karla,ivan i nino) skupili smo 3-4 kutije i 5-6 kesa punih novina i papira! kad smo zavrsile ja(matea) i tea smo isle na ljulje, dosla je antonela i kasnje duje, file, majic, ravlic i njegov brat! gađali smo se onin malin, zelenin bobicama! bilo je zakooonthumbup kad smo otisle svaka svojoj kuci naravno da smo gledale "OPASNE DJEVOJKE"thumbupyessmijeh
to je to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozzzzzzzzzz...wavemahsmijehcoolyeswinkcerekthumbup


evo dosao je na red i jucerasnji dan!
ja (tea) san oko 12 imala cjepljenje! isla san sa ivanon v.tamo su bili (od poznatih) file,beus,ema ja i ivana! bile su jos neke umisljene iz drugih skola! cjepljenje je uzzasno bolilo!cili dan nisan mogla nigdi izac jer mi je ruka otekla!yesnamcor ja(matea) san imala lingvu.pisali smo neki tast i ja san dobila 5!!ema fala na pomoci!!ostalo nije bilo nista posebno.eto to je to za jucerasnji dan.ostavljajte nan puuuuuuuuuno komentara!!pozz!!




- 16:38 - Komentiraj (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.