ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

pisat ćemo o svemu i svačamu!!!yes
kaj nam dojde...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o nama

ines voli:
-gitaruyes
-blogove
-prijatelje i prijateljiceyes
-slatkišenjami
-nogomet i plivanje
-izlete
-i još puno toga...

ines ne voli:
-dvolične ljudenamcor
-one koji se preseravaju i one koji se prave važninamcor
-posprematiheadbang
-kad ivona dela glupe face, pogotovo dok to dela namjerno, meni za inatheadbangheadbangheadbang
-kišunamcor
-dosaduheadbang
-kad me neko izda
-svoju langetu
-učiti se
-i još puuuuuuuuno toga...yesyesyes

ivona voli:
-nogometyes
-plivanjeyes
-izlete
-gitaruyes
-klavir
-internet
-životinje
-društvo
-.....................

ivona ne voli:
-svoj gipsno
-dvoličnenamcor
-snijeg u proljeće
-kad se neko ne perebang
-učiti se
-igrati se s bebicama
-dosadu
-...................

subota, 31.03.2007.

NOGOMET, NOGOMET, I SAMO NOGOMET...

danas smo cijeli dan ivona i ja bile skupayes... i to sad pišemo skupa... mislim, ja pišem, ali smo tu skupa kod mene...ujutro smo se u 11 dogovorili da imamo trening, ali smo ipak išli na varteks... tam su na žalost na umjetnoj travi već igrali varteks-zagreb-mlađirolleyes, zagrepčance smo tam zezali da igraju za NK Pčelica Maja, NK Marljivi mravi...ta imena su sva bila moja ideja... no sam vam mogu reći da su budale jer su nam 1000 put napucali loptu prek celog terenaburninmadburninmadburninmadi zato smo ih gađali i zezali! i celi dan smo samo igrali, igrali, igrali i igrali, naravno nogometwink!!!jedan lima mi je skoro potrl rebra, opet slomil ruku i nogu... i još puno ozljeda...ludludlud no i sad smo kod mene i gledamo utakmicu VARTEKS-dinamo. vodimo 1.0 jeeeeeeeeeeeeeeeeesmijehroflsmijehrofl nadam se da bumo pobjedilizaliven
e, još sam vam zaboravila reći da sam danas vidla Luku iz Zabranjene ljubaviyeseekeek



POZZ!!!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (9) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.