ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

pisat ćemo o svemu i svačamu!!!yes
kaj nam dojde...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o nama

ines voli:
-gitaruyes
-blogove
-prijatelje i prijateljiceyes
-slatkišenjami
-nogomet i plivanje
-izlete
-i još puno toga...

ines ne voli:
-dvolične ljudenamcor
-one koji se preseravaju i one koji se prave važninamcor
-posprematiheadbang
-kad ivona dela glupe face, pogotovo dok to dela namjerno, meni za inatheadbangheadbangheadbang
-kišunamcor
-dosaduheadbang
-kad me neko izda
-svoju langetu
-učiti se
-i još puuuuuuuuno toga...yesyesyes

ivona voli:
-nogometyes
-plivanjeyes
-izlete
-gitaruyes
-klavir
-internet
-životinje
-društvo
-.....................

ivona ne voli:
-svoj gipsno
-dvoličnenamcor
-snijeg u proljeće
-kad se neko ne perebang
-učiti se
-igrati se s bebicama
-dosadu
-...................

subota, 24.03.2007.

evo i malo humora...

Poslao student ocu brzojav:
-ostao sam na ulici. Što da radim?
-pazi da te ne pregazi auto-odgovorio mu je otac!

zaustavi policajac plavušu.
-Ne rade vam svijetla, gospođo!To će vas stajati 500 kuna!
-Super! Za istu stvar u servisu su mi htjeli uzeti 1000 kuna!

Sijedi plavuša u kafiću i stoji mobitel pokraj nje. Dođe crnka i kaže:
- "Ajme šta ti je simpa mobitel."
Na to će plavuša:
- "Nije simpa nego VIP."

- Zašto je brineta skočila sa zgrade?
- Da pokaže plavuši put.

Na buvljaku jedna zgodna plavusa pita:
- "Koliko kostaju ova suknjica i ove gacice?"
- "500 dinara suknjica e 200 dinara gacice."
- "Da li moze jedan popust?"
- "Moze! 100 dinara gacice a 600 dinara suknjica."
- "Zasto mi dizete suknjicu a spustate gacice?"

Zaustavio policajac plavušu pa joj kaže:
- "Dajte mi vaše ime i prezime!"
- "A kako ću se ja onda zvati?"

Zabavljali se dečko i djevojka već godinama a on je nije ni tako. Kad će ti on njoj jedno veče:
- "Sutra se pripremi za jebačinu!"
Ona odrasla u starinskoj porodici te ne zna šta je to. I dođe kuci pita oca šta je jebačina a on je istuče, ubije hljeb u njoj. Kad sutra nju momak pita:
- "Jesi li se spremila za jebačinu?"
Na to ona:
- "Mene moj babo jednom jebo i neće više nikad niko!"

Kupuju tri plavuše na tržnici krastavce.
Kaže prva:
- "Meni ćete probrati ove male, deblje!"
Druga:
- "Meni ćete dati tanje i duže!"
Treća:
- "Meni je svejedno, meni trebaju za salatu!"

- Sta pita konj zebru kad je vidi?
- "Jel ti to dres?"

Bili djeda i unuk u parku.Nakon nekog vremena upita unuk djedu:
- "Djeda, sto ti je to to provirilo kroz slic?"
- "Pilic."
- "E moj djeda, cini se da je taj pilic uginuo!"

- Zasto se Isus nije rodio u Bosni?
- Jer je tamo nemoguce bilo pronaci tri mudraca i jednu djevicu!

Dođe Mali Ivica prvi dan u školu i čuje tri proste riječi: pederi, kurac i treću riječ pička materina. I dođe on kući i upita mamu:
- Mama, što su to pederi, kurac i pička materina?
- Sine, pederi su ti gosti, kurac je vješalica za kapute, a pička materina je dnevna soba. - odgovori mama.
I dođu malom Ivici drugi dan gosti, a on će njima:
- Dobar dan pederi, objesite kapute na kurac i odite u pičku materinu.

Ide Ivica iz škole i vidi kako tatin auto ulazi u šumu. Misleći da ga tata nije vidio potrči on za njim. U autu ugleda tatu i susjedu Dragicu kako se praše. Otrči Ivića doma i počne pričati mami:
- Znaš mama, idem je iz škole i vidim tatin auto kako skreće u šumu. Potrčah ja za njim i kad sam došao do auta, unutra vidim tatu kako susjedi Dragici skida bluzu, a ona njemu pomaže skinuti hlače...
Prekine njega mama i sva sretna mu kaže da tu priču ispriča tati za ručkom. Došao tata doma, sjeli oni za stol i kaže mama:
- Ajde Ivice, ispričaj tati onu svoju priču.
- Tata, ja danas idem iz škole i vidim kako tvoj auto skreće u šumu. Ja dotrčim do auta i vidim tebe i susjedu Dragicu kako se skidate i kako ona tebi otkopčava hlače.
(tata se sav crveni dok se mama slatko smije) Nastavi Ivica:
- Radili ste isto ono što rade mama i susjed Ivek dok si ti na službenom putu.
Pouka: Kad ti netko nešto priča, a pogotovo tvoje vlastito dijete, pažljivo ga saslušaj do kraja.
roflroflrofl



| CoMmEnTaRiChI (1) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.