.....malo viceva.....

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




....NeŠto NovO....
PriJateLjicE mOja, SrCe Mi Se Ledi,
Jer uZimAs onOgA tkO Pripada mEni.
Ne oTimAj njEga, To ti SaD goVoRim,
Ne oTimAj NjEga Jer Ga lUdO vOlim...

KaD viDiM DijaMant KaKo vjeČno bLisTa,
PitAm sE zAštO mOja sUdBina NijE iSta,
A oNda Se sJeTim KaKo iMam Tebe i
shVaTim Da dijAmaNt iMam PoKraj Sebe...

NeKo kO Mi tReBa pOkrAj mEne NiJe.
NeKo kOga zeLiM,u Snu Mi Se kRijE
NeKo kO Mi ziVoT zNaCi, Za kOga
sRce Pita neKo kOga VOLIM
sAda oVo chiTa....

TEkLi sU boLni dAni,TeKle Su BoLne sUze,
NajDraŽu LjuBav Na sVijeTu nAjbOlja pRijaTeLjica
Mi uZe. NaJteŽe Će pRijateLjici biTi kAd Se s njiM
BudEm srEla Pa kAd Se oNa sJeti KoliKo am gA voLjeLa

SmiJem Li Te voLjeti cEsTo sEbe piTam,
Ne SmijEm ti rEći Da MisLim Na TeBe,
vOliM Te,Al sRce Mi VeNe Jer PosToji PitAnjE
"VoLiš Li Ti mEne!?"

OstavLjas oSobu Što vOljEt Je ZnaLa,
A uZimAs Onu Sto Laz Ti Je DaLa..
BaCas U mOre Sve One DraŽi,
Al zApaMti Ono Što oStaViš,
VisE Ne trAŽi!!

NeKa te SrećA U žiVotu PraTi,
NeKa ti Se sve Loše dObRim VraTi,
NeKa iMaš u LjubAvi sReće i sHvati
Da te JedNa cuRa niKad zaBorAviti nEće

BeZbroj pUta su Me sloMile Tuge,
BeZbroj puTa sam LjubiLa dRuge,
aLi sAmo jednOm sAm isKreno voLjeLa
i Samo jedNom Me iStina ZaboLjela...

Sve taKo brZo proLazi,
neStaje U maLom trEnu
i preTvara Se U usPomenu...
Sve je tAko čuDno,
nAše sLike poLako bLijeDe,
a osTaju sAmo sJečAnja kOja
nikOme Ne vRijeDe...

obecAvam Da Te viŠe nEcu zVati,
Da Ti pUruKe nEcu sLati,
Da Te nEcu ceKati,
Da Te nEcu SaNjati,
Da Te nEcu voLjeti...
jOs ti ObecAvam Da:
ObecAnja nEcu iSpuNiti

ZaŠto Sam Te toLikO voLjeLa?
ZaŠto Te oš niSam PreboLjeLa?
PoLaKo Si Me LomiO i Na kRajU
Do boLa sLomiO...uNišTio Si Mi Život,
RazoRio Mi SnoVe, bEz tEbe NeMam
SnaGe Za iZazOve nOve...bia sAm
sRetNa,u tEbi našLa Sam sReću...
TakvoOg Kao Ti viŠe niKadA ProNaći neĆu...

NemOgu Više,sRce Me Ne sLuŠa,
Bez tEbe uMrijet Će Moja dUša.
SvaKim DanOm Sve Više VeNem,
Bez Tebe niKako Da daLje KrenEm...
Srce GoVori Rijeći Samo Od Sebe,
Ja niKoga neću voLjeti Više Od teBe!
i daLje Te voLim u samoći Toj,
iAko znAm Da NemOžeš i niKad
nećeš Biti Moj...

KazEs Da voLis cVijecE,
Ali uBeres Ga, kaZes Da voLis VjeTar,
Ali ZatvaRas vrAta, kAzeS Da voLis Kisu,
Ali otvAras KisoBran, KaZes Da voLis sUnce,
Ali traZis SjeNu, Zato Se Bojim Kad Mi KazEs VOLIM TE...

1000 Je sUza U mOjim OciMa BiLo,
1000 Je zElja kOje Mi ziVot Nije iSpuNio,
maLo Je PrijateLja kOje TreBamo Svi,
A Jos Manje PrijateLja Kao Sto Si Ti!!

DubOko VjeRuj u Ono Što zeLis
i ZaPamTi,izGubLjeno je Samo Ono
Cega sMo Se oDreKli..u ZivOtu poZeli
sAmo jEdno,Da Ne voLis iZgUbLjeno i
neiZzgUbis voLjeno

Dok pišEm pOruKu u sSobi Je tAma;
viDim Sjenu Na Zidu; i oNa Je saMa;
Srce Mi Je hLadno; MisLim Da Se LeDim;
PošaLji Mi kisS Ako išTa vRijeDim...

......slatko.......

Tvoje tijelo je remek djelo...
tvoja faca me s nogu baca..
tvoja guza je ko meduza..zbog
tvojih ociju je bilo i neprospavanih
noćiju..jer ja volim samo tebe,
a druge ko jebe..




Kad te tuga slomi i kad te srce boli,
pročitaj ovu poruku i vidi ko te voli,
u grudima mojim srce tuče, jer te
želim nemoguće.

Dok god nekog volimo zbog njegovih
vrlina to nije ništa ozbiljno. Ali kada
ga počnemo voljeti zbog njegovih
mana, onda je to prava ljubav...

Srce svoje ne daj nikomu
ni po koju cijenu,
samo onomu tko ti
daje svoje u zamjenu.
Idi stazom ljubavi i
negdje se smjesti
ja ću istim putem,
pa ćemo se SRESTI!!!

Život bez ljubavi je
kao noć bez jutra,kao
noć bez jutra,kao danas
bez sutra,kad ti je duša
prazna samoća je najgora
KAZNA!!!

Ljubav je ruža,cvijetak
koji nikad ne vene,ljubav
je zlatna nit koja je spojila
TEBE i MENE!!!


Iako glumim da mi do
njega nije stalo,za zag-
rljaj njegov sve bi srce
dalo.Iz ravnodušnosti
ljubav se krije,zar nikad
shvatiti nećeš da do tebe
stalo mi je?!


Ljubav su mora,ljubav
su neba,ljubav je sve
što ljudima treba.Ljubav
je potok što teče iz raja,
a poljubac je putić što
dva srca SPAJA!!!

Ja nemam drugi dom,
osim u srcu tvom.Osim
tebe nikoga na svijetu
nemam ja.Tko će ruku da
ti da kad dođu vremena zla,
tko će ako neću JA?

Poslat ću ti vjetar da ti
miluje kosu,za dobro
jutro poslat ću ti rosu.
Poslat ću ti mjesec da ti
noću sja,a za poljubac
pobrinut će se ja!!!

Ako ti kažem Volim te, reći ćeš ŠALIŠ SE,
ako ti kažem MRZIM TE, reći ćeš NE MOGUĆE,
i zato ti kažem MRZIM TE, ali ŠALIM SE,
znam da je NEMOGUĆE, Ali VOLIM TE!!!

Živjet među tisućama
misliti samo na jednoga
znaći
VOLJETI !

Dozivam te u snovima , oplakujem sa kišama.
Svaka kaplja kiše, je suza koja s vjetrom se njiše.
Znam da me ne voliš i, nećeš me nikada ni voljeti.
Ali iz moje duše, nikada nećeš isploviti...

Kad srce osjeti ljubav i brzo zavoli,
ta ljubav ponekad jako zaboli,
al moje srce nece nikad prestati tebe voljeti,
ma koliko da boli nek boli i dalje te voli...

Tebe voljeti je kazna
Tebe dobiti je borba
Tebe imati je čast
ali tebe izgubiti je
PROPAST !!!

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (16)
Listopad 2008 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga

...ovo ce biti ludi blog...
o našim frendovima...
frendicama...ljubavimacerek...
o dobrim i lošim trenucima...
ma o svemu i svačemu!!!sretan...


Free Counters
Free Counters



O NAMA:www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




IME:Darija(tea)Ružica(dea)
DATUM I GODINA ROĐENJA:
4.6.____,16.7.____
ŽIVIMO U:slavnom gradu Petrinja
VOLIMO:sebe...svoju obitelj...neke
ljude...DEČKE,spavanje...smijanje..
SAJMIŠTE.....
MRZIMO:umišljene i bahate osobe...
neke ljude..školu..
BOJIMO SE:zmija
NAVIJAMO ZA:dinamo
MSN:darija2@hotmail.com


....SLIKE....

alt="Photobucket">

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket



Custom Myspace Clock


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket



srijeda, 05.11.2008.

.....bes naslova.....

.....ey......ljudi Dea je.....sjedim za kompom i dosađujem se, mislim trebala bi učiti ono kaj imam sutra ali tako mi se neda.Jedva ćekam da dođe Tea iz Siska jer tako mi je dosadno moram učiti a stvarno mi se neda, ali valjda ću moći ići van kad buda došla Tea.pusa mojoj Tei.pozz!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.