o nama

o nama


ime....dorchy yes
kvart...šija thumbup
razred... 5.d thumbup
naj frendice.... thumbup
ema-LEGENDA,COOL thumbup
matea-zakoooon je,cool thumbup

naj frendovi...thumbup
šešek-mala legenda(šešo,zakooon si...) thumbup
pero-mali plavi,cool thumbup
robi-zloćko,zaljubljen,,cool cerekthumbup
marko p.-,pametan,cool... cerekthumbup
marko d.-pametan,cool,inteligentan,dobar thumbupthumbup
kućni ljubimac-beni(zlatni retriver-labrador)
naj boje-crna,siva,zelena,smeđa

o nama

ime...emchy yes
kvart...šija yes
razred... 5.d yes
naj frendice- yes
dora(dorotea)-LEGENDA,COOL thumbup
matea-dobra,cool,smiješna thumbuprofl

naj frendovi ... yes
šešek-legenda.zakooon je thumbup
pero-heh,što da kažem...mali plavi zujo
marko p.-,pametan,cool,dobar cerekthumbup
robi-ok,cool,zaljubljen.......hehe
naj boje-crvena,plava,crna..........

heh,to je sve o nama dvjema.....pusa svimakisskisskisskisskisskiss

Glitter Text @ Glitterfy.com

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


k0m€nTaR! y€$/n0

dEsIgN bY: zLoChKa DiZz

svaštara

prijateljstvo i naši životicerekcerekcerek


ewo vam malo i muzikice





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com







DA SE NE IZGUBITE U VREMENU....




More Cool Stuff At POQbum.com







malo slikica






















Create a Lava Lamp





Create Your Custom Message


subota, 13.12.2008.

ewo wam i nas..nakon dugo dugooo vremena...xD..jeee....*=)//Jos malo pa praznici...jejjjjj......xD xD...

waveeii ljudovi...ewo i nas...nakon dosta vremena..=P...thumbup..
su skoli se svasta izdogadalo...xD...zakljucuju nam ocjene...N E E E E E!!!!...ima tu četvorkica..al oke.
xD...Jos malo pa praznici...aaa necemo se bas vidat sa ostalim drustvom...=(..a falit ce nam Zečićka i njene sale..
*=)......wiii....zezamo se malo...dead
Od proslog posta smo pisali: tehnicki,vjeronauk,hrvatski,povijest(smo trebali al smo usmeno na kraju),glazbeni....i takoca...
koe gluposti..kaj ne?!...xD xD...Dora(ja) sam ispravila dvojkicu iz infice..na 5..wiii...hhh..smijeh
obje smo bile na porti..Ema jucer a ja u utorak..i bilo je ludo...ja sam bila s Karlom(totalno mrak zenska,sad smo si supp frendice...=D)...a Ema je bila s Paulom(Ema kaze da je supp..xD)..
joojj...kaj smo mi sve radile..mislim ja i Karla..nama je stalno neka dječurlija prolazili i onda smo im mahali..
al oni ust. nisu culi kaj mi pricamo..a mi smo mahali i govorili: Bok,kujice...itd...xD xD...lude zenske...hhh...thumbup
a kad je ema bila na porti..mi smo ostali imali njemacki..a Iva nejde na njega...pa je ona dosla na portu kod Eme i Paule i onda je bas isla Zecicka(a u porti nesmije bit niko osim dezurnih...*=) ) i tak se Iva sakrila pod stol...a ova Zecicka uopce nie kuzila....=D =D...aa ludache...-.-
sve u svemu bilo je ludooo...a jos malo Bozic...a sam kisa pada..nea snijega..=( =(noto mi bas glupooo...i sveti niko je bil bez snijega...bezveze!!!...xD xD....
a gibam polakooo....{=P}.....puseee...



| k0m€ntAr! (24) | pR!nTaNj€ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.