:::Life two best frendice:::

08.06.2006., četvrtak

Heyy...wave

Eyy.....ovdje Tihana....kiss.....kak ste mi vi?...ja sam ok...sad više nema ispita....partyparty.....mi se još jednom ispričavamo....sad kad će ju bit praznici pisat ćemo redovito i komentirat.....sad stvarno nemamo vremena.....e da Margita je rekla da se pozdravlja....a ja pozdravljam svoj 4.a.....koji je NAJBOLJIIII....L.cerekcerek.....Šteta kaj se rastajemo....i razmiještamo......u srijedu imamo program....zbog toga kaj se rastajemo....Ajme....šmrc....4 godine smo se družili a sad rastajanje.....Margita se nije premiještala,nakon 4 razreda....blago njoj...smokin....jel ste se vi razmiještali.....mislim nakon 4 razreda...idem ja sad....pozdravljam Kaju....Hannu.....Betty.....Val.....Christy...:::maju:::....*Maju*....Lupe.....Bad angel....Antonelu.....Ivu.......Kyru.....Dorinu.....Dunjchy.....Sisterku.....I MOJ NAJBOLJI RAZRED.........4a NAJBOLJI STEEEEEEE........wavewave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.