:::Life two best frendice:::

15.04.2006., subota

eyy..

EYY....mi smo nove blogerice...nadamo se da će vam se svidjeti naš blog....evo sada nešto o Dini!!!
I SRETAN VAM USKRS!!!!!Kissa

Image Hosted by ImageShack.us

Dino Jelušić:

Rođen sam 4. lipnja 1992. godine i odličan sam učenik 6. razreda OŠ "Antun Gustav Matoš" u Zagrebu i 4. razreda Glazbene škole "V. Lisinski" gdje učim svirati klavir u klasi prof. Gordane Cepike i pohađam satove pjevanja kod prof. Bojana Pogrmilovića. Oduvijek sam volio pjevanje, pa sam tako sa pet i pol godina otišao na audiciju za emisiju "Turbo limach show" gdje sam od 5.500 tisuća prijavljenih izabran da s još 63 prijavljena nastupim u emisiji.

Pobijedio sam u prvom kolu s pjesmom Gibonnija, a nakon toga i u drugom kolu s pjesmom Tonija Cetinskog, te s plasirao u finale s još dva pjevača i plesnom skupinom gdje sam imao zapažen nastup. Toni Cetinski mi je čestitao i pozvao me da na "Dori", na večeri hrvatskih pjesama predstavnica na Eurosongu, zajedno s njim otpjevam njegovu pjesmu "Zbog nje", s kojom sam pobijedio u polufinalu. Kakvo iskustvo!

Nakon toga sam nastupao na zaista puno različitih koncerata, između ostalih, na svečanom koncertu povodom Majčinog dana u Hrvatskom Narodnom kazalištu u Zagrebu, na koncertima u kazalištu u Varaždinu, na ATP Challenger turniru "Zagreb open", na koncertima "EKO 2000" sa zborom "Zagrepčanke", na koncertima na Božićnom sajmu, velikom Božićnom koncertu u Domu sportova, na nekoliko humanitarnih koncerata za bolesnu djecu u Ivancu i Zagrebu, na festivalu uličnih pjevača "Cest is the best", izboru na najklincezu Hrvatske...

U listopadu, 1999. godine, sudjelovao sam na međunarodnom dječjem festivalu "Nile Song Festival" u Cairu, Egipat, s pjesmom "New Millennium kid" koju je napisao moj tata, te sam osvojio 4. mjesto u konkurenciji od 5-9 godina.

30. travnja, 2000. godine, nastupio sam na festivalu "Djeca, radost, pjesma" u Bjelovaru s pjesmom "Molim nebo da te vrati" i osvojio 1. nagradu publike, te 2. nagradu stručnog žirija. Osim toga, pjesma je dobila i nagrade za najbolji aranžman i glazbu.

U lipnju, 2000. g. pobijedio sam na natjecanju koje je organizirao Mc Donald's Hrvatska s osvojenih 60 bodova (od mogućih 60).

U siječnju 2001., nastupio sam na finalu OTV-ovog natjecanja "Dorica" u Opatiji, a u veljači sam ponovo predstavljao Hrvatsku u Cairu s pjesmom "My little Egyptian friend" i osvojio 3. mjesto u konkurenciji od 5-9 godina.

Osim toga, 9. ožujka, 2001. nastupao sam u Turboviziji, emisiji čiji je autor Siniša Cmrk, gdje je desetoro djece pjevalo pobjednice Eurosonga. Ja sam pjevao pjesmu Johnny Logana "Hold me now".

U srpnju 2001. godine osvojio sam Grand Prix na Međunarodnom dječjem festivalu u Figuera da Fozu, Portugal, s pjesmom "Dijete novog vremena" a nakon toga sam u rujnu održao prvi samostalni koncert u suradnji s Mc Donald's Hrvatska i Nestleom. Gost na mom koncertu bio je Toni Cetinski, a cijeli koncert je uživo prenosio Obiteljski radio u "Turki party"; ostvareni prihod i igračke darovani su Dječjem gastroenterološkom odjelu klinike Rebro.

U listopadu 2001. godine nastupio sam na međunarodnom dječjem festivalu "Golden Star" u Bukureštu gdje sam osvojio 1. nagradu publike i 1. nagradu medija pjesmom "Emily".

Na najvećem TV festivalu na svijetu "Veo veo" u Alicanteu - Španjolska (kolovoz, 2002) sudjelovao sam kao jedan od 16 sudionika izabranih između 6000 prijavljenih iz cijelog svijeta, a taj festival se direktno prenosi na 5 kontinenata i gleda ga oko 500 milijuna ljudi.

Nakon Alicantea osvojio sam 1. mjesto na međ. festvalu "Super Grand Prix" u Riminiju - Italija, gdje su se međusobno natjecali pobjednici međunarodnih festivala.

U listopadu 2002. sudjelovao sam na "Golden Star" festivalu u Bukureštu i pjesmom "My life is rock'n'roll" osvojio 3. mjesto na najboljem i, po konkurenciji, najtežem festivalu na kojem sam sudjelovao. Tamo me je dočekao moj prvi fun club.

U studenom, na međunarodnom festivalu u Kaunasu - Litva osvajam 1. mjesto u kategoriji do 11 godina, a u ukupnom poretku do 18 godina (55 sudionika) osvajam 2. mjesto.

U siječnju 2003. na INF-ovom festivalu u Cairu - Egipat osvajam nagradu FIDOF svojom pjesmom "Oh, Lord".

U svibnju sam pjesmu "Ti si moja prva ljubav", koju sam skladao i napisao riječi, poslao na prvi hrvatski izbor za dječju pjesmu Eurovizije. Izabran sam da sa još devetoro izvođača (8-15 godina), kao najmlađi, pjevam na finalnoj večeri 05.srpnja 2003. u klubu Tvornica. Telefonskim glasanjem publike ispred malih ekrana koja je pratila direktan prijenos, osvojio sam maksimalan broj bodova u svakoj glasačkoj regiji (5 x 10 bodova).

Pobjedom na prvom hrvatskom izboru za dječju pjesmu Eurovizije ostvario sam pravo nastupa na prvom izboru za dječju pjesmu Eurovizije, koji se održao 15. studenog 2003. u Kopenhagenu, Danska, gdje sam pobijedio i osvojio prvu eurovizijsku pobjedu za Hrvatsku.

Od tog trenutka moj život se promijenio, ali sam i dalje uzoran učenik i školovani glazbenik. Za sve moje obaveze brinu se moja obitelj i Dino team na koje sam jako ponosan što su uz mene.

U studenom i prosincu 2003. nakon pobjede u Kopenhagenu imao sam mnogo nastupa pa izdvajam samo neke: dodjela nagrade Plavog telefona za dječje humano djelo "Nipetnišest" u HNK, VIPnet-ov božićni koncert u HNK (solo pjevanje Tihe noći i duet sa gđom. Sandrom Bagarić uz veliki orkestar i bečkog dirigenta), Hrvatski dječji festival u Lisinskom, koncert u Domu sportova za socijalno ugrožene, Božićni koncert u Ciboni (duet sa gđom. Sandrom), gostovanje u Dizalici, Festa 2004 u Dubrovniku, opatijski, samoborski i krapinski maskembal, dodjela nagrade sportaša godine...

Posebno mi je drago da je moj partner "Angel" organizirao priredbu "Dinomania" gdje se okupilo preko 1000 djece Čakovca i Međimurja na potpisivanju autograma u njihovom shopu, a nekoliko dana kasnije i moj prvi samostalni koncert nakon eurovizijske pobjede u disko klubu Šampion gdje je bilo preko 3000 djece.

Trenutno igram svoju prvu kazališnu ulogu u mjuziklu "Janica i Jean" gdje glumim Ivicu. Predstava se igra u gradskom kazalištu Komedija, a redatelj je Vlado Štefančić.

U prosincu 2003. izdao sam multimedijalni maxi singl "Ti si moja prva ljubav" koji je postao najprodavaniji maxi singl hrvatske diskografije.

U travnju sam izdao svoj prvi album naslova "No.1" sa 16 pjesama za hrvatsko i slovensko tržište.

2004. sam bio nominiran za nagradu "Porin" u kategoriji najboljeg novog izvođača (dobio je moj prijatelj Jacques) i to kao najmlađi u povijesti "Porina", a ove godine sam nominiran u kategoriji najboljeg dječjeg albuma.

U lipnju sam nastupio na humanitarnoj turneji u Danskoj na kojoj me je na 4 koncerta slušalo oko 100.000 ljudi. Svakim danom stižu pozivi iz raznih zemalja pa sam tako u studenom bio na promotivnoj turneji po Danskoj i Norveškoj, u prosincu 2004. i siječnju 2005. na 5 - tjednoj turneji po Australiji, a upravo je došao zahtjev iz Buenos Airesa da pošaljem svoje promotivne materijale koji će pomoći prezentiranju Hrvatske u Argentini.

U rujnu je izašao i moj album na engleskom "No.1" i to u 13 zemalja pod etiketom EMI music.

Održao sam i svoj prvi veliki samostalni koncert na zagrebačkoj Šalati i to je bio doživljaj koji se rijetko događa. Ispunjene tribine, ispunjeni parter i publika (preko 6000 fanova) koja sa mnom pjeva. Gosti: Arsen Dedić, Tony Cetinski, Jacques, Band aid dječje Eurovizije 2003, plesna grupa "Step by step" i moja sestra Lorena.

U slobodno vrijeme igram stolni tenis, tenis i volim plivati. Pjevanje me veseli jer sam tako stekao puno prijatelja i u Hrvatskoj i iz drugih zemalja i s njima se dopisujem preko.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.