na kraju ostaje...ništa

četvrtak, 07.12.2006.

buducnost


Kad se moj prvi san,koji je do sada bio i najveci, raspao, prestala sam se nadati.
Pomislila sam, bolje je zivjeti bez nade,mirnije, bez ikakvih ocekivanja..
Onda je u meni zivila samo jos jedna nada...da se vise necu razocarati.
Dala sam sve i sad kao da sam ostala praznih ruku.
Ali opet mi vrag ne da mira. I opet kujem planove i opet se radja nada..
A nada je kurva..ka nijedna druga!
Opet zelim velike stvari..
Opet zelim neostvarivo
i da, znam da cu se opet opeci,
ali kako da se oduprem zelji jacoj od mene??
Recite mi dobri ljudi,da li da se nadam...da li ima sanse za moje snove?
Da li ima sanse da uspijem
Da li je ovaj neuspjeh samo rijeka koja me skrenula na neki bolji put koji
na kraju ipak vodi do mora?
Hocu li ikad ugledati more?
- 22:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>