Prvi sat upoznavanje 1 primjer - Stranica za upoznavanje

utorak , 25.12.2018.

Hrvatski povijesni portal










Click here: Prvi sat upoznavanje 1 primjer






Možda trebati shvatiti da učimo radi sebe. Bonton u restoranu Jedno od mjesta gdje naši lijepi maniri znaju doći do izražaja je svakako restoran. Lako je bježati u 'duhovne sfere' — svakodnevna komunikacija je mjesto gdje počinje prava duhovnost.



prvi sat upoznavanje 1 primjer

Pisao i za Historiu Varasdiensis, Meridijane i Most. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti...... Nisam mogla bolje ni sanjati. Metodički gledano sadržaje bi bilo dobro poredati kronološki od prapovijesti do rata što trenutno još uvijek predstavlja organizacijski izazov.



prvi sat upoznavanje 1 primjer

'Bio je kod mene dok mu je žena rađala. Uvaljivao mi se muž od kolegice. Bog Apolon upucavao se i poznanici' - U podsvjesti trebate imati i saznanje da jednom kad se to desi, nakon vrlo otvorenog razgovora, cjelokupan vaš odnos može dobiti na kvalitetu i biti rasterećen svih onih pitanja koja su se možda nekad znala ispriječiti izmedju vas. Svi korisnici ovog sitea su tijekom registracije naznačili da imaju 18 i više godina.



prvi sat upoznavanje 1 primjer

Predsjednika razrednog odjela 2. Zamjenika predsjednika razrednog odjela 3. Predstavnika razrednog odjela za Vijeće učenika Škole 6. Zamjenika predstavnika razrednog odjela za Vijeće učenika Škole i predati u referadu za učenike istoga dana - OBAVEZNO - Oslobađanje od nastave TZK djelomično ili potpuno — informirati učenike da se jave školskom liječniku dr. Loreta Načinović Magaš — Školski dispanzer Doma zdravlja u Labinu od 13. Učenici se najavljaju u Školski dispanzer telefonski na tel. Liječničku potvrdu o djelomičnom ili potpunom oslobađanju od TZK zajedno s obrascem Zamolbe za Nastavničko vijeće koja je dostupna dostavljaju razredniku. Pročitati i upoznati učenike s mjestima informiranja: web Škole, oglasne ploče, info punkt, referada za učenike... Preuzimanje: - pdf ADMINISTRATIVNI POSLOVI RAZREDNIKA Imenik - upis osnovnih podataka o učeniku-koriste se dokumenti koji su priloženi pri upisu točnost podataka važna jer ga prati tijekom daljnjeg školovanja : - svakom učeniku dodjeljuje se redni broj u imeniku - matični broj koji se upisuje u imenik odnosi se na broj u matičnoj knjizi i taj se broj ne mijenja - tijekom godine ažurirati podatke o učenicima promjena adrese, tel. Dnevnik rada - raspored pisanja pismenih provjera unose nastavnici, no razredniku ti podaci koriste za provjeru primjene Pravilnika o ocjenjivanju - prostor za praćenje dnevne realizacije ispunjavaju predmetni nastavnici - razredik prati je li prostor ispunjen po potrebi upozori kolege na propuste dogovor oko označavanja zamjena odsutnih nastavnika OSOBINE RAZREDNIKA Stručnost - pretpostavlja dobro poznavanje svih poslova i zadataka vezanih uz razredničke obveze ,ali i svih zakonitosti odgojno-obrazovnog procesa škole. Profesionalnost - podrazumijeva stručno rješavanje problema u razredu odgojni problemi , posebno do izražaja tijekom suradnje s roditeljima. Autoritet - razrednički autoritet možemo prepoznati kao dostojanstvo osobe u koju učenici i roditelji imaju povjerenje Pristupačnost - važna osobina za ostvarivanje dobrih odnosa između učenika i razrednika te razrednika i roditelja Ljubaznost - osobina ličnosti koja se odmah uočava, vezana za komunikativnost Komunikativnost - je vještina koja zahtjeva mnogo vježbe Dosljednost - osobina ličnosti koju posebno cijene i prepoznaju učenici Iskrenost - temeljna sastavnica koju svojim primjerom nastavnik podupire i kod učenika osvješćuje i posljedice neiskrenog odnosa među ljudima. Tolerantnost - dopušteno odstupanje od propisa. Taktičnost - plansko i promišljeno postupanje diplomatičnost Duhovitost - duhoviti razrednik lakše uspostavlja suradnju s učenicima... Poduzetnost - U i R od razrednika očekuju poduzetnost u rješavanju problema Samopouzdanost - razrednik ima razvijeno samopouzdanje,vjeruje u vlastite odluke i ispravnost postupanja Emocionalnos t- U i R prepoznaju i traže emocionalnost kao poželjnu osobinu optimalna mjera u svemu Organiziranost - je osobina ličnosti koja se prepoznaje kao sposobnost kojom učenike od skupine pretvara u zajednicu, povezuje ih u cjelinu - ima i odgojnu ulogu dobra org. PRVI RODITELJSKI SASTANAK Na prvome roditeljskom sastanku razrednik treba: - predstaviti kalendar školske godine, praznike, i blagdane - upoznati roditelje s članovima razrednog vijeća - upoznati roditelje s mogućnostima uključivanja učenika u izvanastavne aktivnosti, izborne programe te dopunsku i dodatnu nastavu - provjeriti podatke o učenicima, upozoriti na čuvanje svjedodžbi, ažurirati brojeve telefona - upoznati s načinima naknade eventualne štete - obavijestiti kad se daju informacije - upoznati s Pravilnikom kućnom redu: dolazak u školu, odlazak iz škole, opravdavanje izostanaka, obavijesti o uspjehu - najaviti izvanučioničku nastavu — odlasci u kazalište, školski izleti i sl. Izostajanje učenika s nastave - Izbor predstavnika roditelja za vijeće roditelja UPOZNAVAJE S RODITELJIMA Što za vas roditelje i vašu djecu znači prijelaz iz osnovne u srednju školu? Prvi utisci vaše djece iz nove školske sredine. O čemu želite raspravljati na roditeljskim sastancima? Što očekujete od škole? Pitanja koja nam želite postaviti na početku školske godine. Pravilnik o praćenju i ocjenjivanju učenika. Vremenski slijed: Tijekom cijele nastavne godine: Usmenim putem bez najave. Pismenim putem s najavom, najviše — jednom dnevno i tri puta tjedno - Vremenik pismenih provjera nalazi se na mrežnim stranicama škole. Praćenje učenika podrazumijeva bilježenje zapažanja razvoju interesa, motivacije, sposobnosti, postignuća u usvajanju odgojnih i obrazovnih sadržaja, njegov odnos prema radu i odgojnim zadacima. Provjeravanje učenika podrazumijeva sustavno praćenje, ispitivanje i vrednovanje učenikovih postignuća i uspjeha tijekom cijele školske godine, a izražava se ocjenom: - odličan 5 - potpuno i sigurno usvojeno znanje, sposobnost razumijevanja, kompariranja i samostalne primjene u rješavanju praktičnih zadataka, - vrlo dobar 4 - usvojeno znanje, sposobnost razumijevanja i samostalne primjene u rješavanju praktičnih zadataka, ali uz manju pomoć nastavnika, - dobar 3 - usvojeno znanje, ali ga ne umije dobro obrazložiti, pokazuje nesigurnost u rješavanju praktičnih zadaća, - dovoljan 2 - zna reproducirati osnovno gradivo, jednostavni i minimalni postupci pri rješavanju praktičnih zadataka. U rubriku bilješke učenika nastavnik upisuje, za uspjeh, važna zapažanja o učenikovom napredovanju: - zalaganje, aktivnost, poseban doprinos nastavi određenog nastavnog predmeta, školska i druga natjecanja, sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima Osnovni elementi ocjenjivanja: - poznavanje i razumijevanje nastavnih sadržaja, usmeno i pismeno izražavanje, praktična i kreativna primjena naučenog gradiva, razvijenost vještina, načini sudjelovanja u usvajanju nastavnih sadržaja te napredak u razvoju njegovih ostalih psihofizičkih sposobnosti i mogućnosti. VLADANJE UČENIKA Ocjenjuje se temeljem odnosa: prema sebi, prema školskom radu, prema drugim učenicima, prema nastavnicima i ostalim radnicima u školi, prema školskoj imovini i širem društvenom i prirodnom okružju, prema dignitetu ustanove. IZOSTANCI S NASTAVE Opravdavanje izostanaka: a izostanci zbog bolesti učenika - opravdavaju se isključivo liječničkom ispričnicom neovisno o duljini trajanja Postupak: učenik donosi liječničku ispričnicu razredniku najkasnije 7 dana od povratka u školu uz prethodnu obvezu roditelja da obavijesti razrednika prvoga dana izostanka. Raspravlja o pitanjima značajnim za život i rad Škole te daje mišljenja i prijedloge o: školskom kurikulumu i godišnjeg planu i programu rada Škole; radnom vremenu Škole, početku i završetku nastave te drugim oblicima odgojno-obrazovnog rada; organiziranju izleta, ekskurzija, sportskih natjecanja i kulturnih manifestacija; vladanju i ponašanju učenika u Školi i izvan nje; pritužbama na obrazovni rad; unapređenju obrazovnog rada, uspjehu učenika u obrazovnom radu; izvanškolskim i izvannastavnim aktivnostima te drugim poslovima prema odredbama Statuta i drugih općih akata Škole. Upis podataka u razrednu knjigu na početku nastavne godine. Označavanje radnih dana i rasporeda sati u dnevniku rada. Ustroj redarske službe u odjelu i skrb o redoslijedu učeničkog dežurstva u školi. Skrb o radnoj disciplini, pravima i dužnostima svakog učenika u odjelu. Praćenje učeničkih izostanaka s nastave i njihovo opravdavanje. Sređivanje i upisivanje potrebnih podataka u Imeniku učenika i Dnevniku rada. Čuvanje namještaja i opreme u matičnoj učionici i ostalim školskim prostorijama. Pripremanje i izvedba sata razrednika. Pisanje zapisnika sa svih sjednica i sastanaka u dnevnik. Pisanje zapisnika sa svih sjednica i sastanaka u dnevnik. Izrada razredničkog lista s pregledom uspjeha učenika i ostvarenja plana i programa u odjelu te popunjavanje statističkih tablica polugodišnje i godišnje. Sređivanje ocjena i pisanje izvještaja o uspjehu i vladanju učenika na kraju polugodišta i svjedodžaba na kraju nastavne i školske godine. Organizacija i praćenje predmetnih, razrednih, razlikovnih i popravnih ispita za učenike iz svog odjela. Upis podataka u matičnu knjigu na kraju nastavne i školske godine za prvi razred i na početku školske godine. Vođenje učeničkih dosjea s odgovarajućim dokumentima i listama praćenja. Sređivanje razredne dokumentacije i učeničkih dosjea na kraju školske godine. Vođenje i nadzor svih akcija prikupljanja novca, knjiga, igračaka i sličnog prema godišnjem programu rada. Suradnja s upravom škole, stručnim suradnicima u razvojnoj pedagoškoj službi, liječnicima i drugim stručnjacima izvan škole. Primanje roditelja jedan sat tjedno u određenom vremenu. Pozivanje roditelja u školu i suradnja s njima po potrebi. Priprema i vođenje roditeljskih sastanaka. Sudjelovanje u pripremi i vođenje izleta i ekskurzija. SADRŽAJ RADA RAZREDNIKA I. RAZREDA Upoznavanje strukture razreda uspjeh u VIII. Upoznavanje učenika s Pravilnikom o kućnom redu i Pravilnikom o odgojnim mjerama, organizacijom škole. Izbor razrednog rukovodstva, dogovor o planu i programu. Sistematsko upoznavanje učenikovih karakteristika i problema razreda. Problemi prilagođavanja i adaptacije na novu školsku sredinu, diskusija i razgovor. Ispitivanje interesa učenika za slobodne aktivnosti - primjena ankete i analiza. Demonstracija racionalne metode učenja konkretnim radom na tekstu. Razgovori s učenicima sa ciljem upoznavanja njihovih teškoća pri učenju, zdravstvenim teškoćama, upoznavanjem obiteljske situacije individualni i grupni rad. Roditeljski sastanak - timski rad roditelja o očekivanjima i problemima adaptacije na novu školsku sredinu. Upoznavanje učenika s intelektualnim sposobnostima - individualno. Razgovor s učenicima o problemima ponašanja mladih. Analiza rezultata učenja uspjeha učenika na kraju I. Rješavanje odgojnih problema u razredu prva instanca. Analiza odgojno-obrazovne situacije u odjeljenju - što učiniti da se uspjeh poboljša Upoznavanje s radom i ulogom knjižnice. Briga o čistoći i estetskom uređenju učionica. Stav razredne zajednice o ukupnim odgojno-obrazovnim rezultatima prije održavanja sjednice razrednog vijeća na kraju I. Analiza rezultata u učenju i stručnoj praksi na kraju I. Pružanje konkretne pomoći slabijim učenicima. Analiza izostajanja i zakašnjavanja kao posebnih problema u organizaciji redovne nastave. Odnos nastavnik - učenik - timski rad o tome kako učenici vide kvalitetan odnos. Problemi ispitivanja i ocjenjivanja - diskusija. Analiza odgojno-obrazovnih rezultata na kraju II. Analiza ponašanja učenika i zajedničko ocjenjivanje rezultata na kraju ovog razdoblja. Intenzivniji rad s učenicima koji postižu slabiji školski uspjeh i koji imaju poteškoće sa savladavanjem gradiva. Organizacija zajedničkog roditeljskog sastanka: prezentacija rezultata u učenju i odgojne situacije odjeljenja. Preuzimanje: - pdf - pdf Prezentacija - pdf Prezenzacija - pdf - pdf 2015.



Autoškola - primjer vožnje
SVI PAČIĆI DOŠLI KAO ĐACI STOJE. Vođenje i nadzor svih akcija prikupljanja novca, knjiga, igračaka i sličnog prema godišnjem programu rada. Razumijem roditelje koji to mogu, ali ja je nisam prvi put mogla ostavit samu i drito iz vrtića van. Jedini veći izazov za učitelje je održavanje tiše u manjim muzejskim prostorima — posebno kada se više grupa križa i povremeno smeta jedna drugoj. Sređivanje i upisivanje potrebnih podataka u Imeniku učenika i Dnevniku rada. No često se i s malo mašte i spretnosti može mnogo uraditi. Štaviše, ispravnije je reći da se radi o pravilima. No, nije dovoljno ukrasiti razredni pano sa slikama ili nabrajati logore — s djecom treba govoriti o toj temi, ili ih čak odvesti na autentično mjesto događaja. Radije prekrijte čašu rukom kada se vino bude sipalo. JESTE ČULI DJECO VJERUJTE BEZ ŠALE, OTVARA SE ŠKOLA ZA PAČIĆE MALE. I da, pored svih dadilja koje je mama izbirljivo mijenjala, sad kažem vrtić i samo vrtić. Kao da smo bili na AA sastanku.

[Usamljena traži njega|Platforme za pisanje bloga|Par trazi muskarca crna gora]






Oznake: BIO, je, kod, mene, Dok, muž, žena, rađala., Uvaljivao, mi, se, od, kolegice., bog, apolon, upucavao, i, poznanici

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.