< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by zoka

 

Opis bloga

Piercing, tattoo...

 

Linkovi

BERZI 1.mjesec
BERZI 2.mjesec
BERZI 3.mjesec
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leprinka.hr
Akkvarner.hr
Zakonbrace.rtl.hr
Novatv.hr
Zakonbrace4ever.blog.hr
Schukerica.blog.hr
4ever2gether2bestfriends.blog.hr
Myfuckingstupidlife.blog.hr
Rockforeverinme.blog.hr
Herzi.blog.hr
Theprincesfriends.blog.hr
Paky13.blog.hr
Paradise1blog1rock.blog.hr
Deadlywhisper.blog.hr
Matejask.blog.hr
Malaustarkama.blog.hr
Aanniimmaallss.hr
Jagodicebobice.blog.hr


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


KAKO SE ZOVEM???
-Jelena

KOLIKO IMAM GODINA???
- imam 13 i pol godina i idem u 8. razred

U KOJU ŠKOLU IDEM???
- u OŠ Opatija

ŠTO VOLIM, A ŠTO MRZIM ???
-volim: Wentwortha Millera, gledati Zakon braće, zgodne dečke, ići na Cres, dopisivati se na chatu, zezati se sa najfrendicama Barbarom i Josipom, trenirati atletiku...i još puno toga...
-mrzim: prvo i prvenstveno MATEMATIKU i profu iz matematike, onda profu iz engleskog, pa povijest i zemljopis...uglavnom mrzim školu i profesore...i sve one umišljene glupače koje idu s nama u školu...

KOJA MI JE NAJDRAŽA GRUPA???
-Linkin park

KOJI SU MI NAJDRAŽI SPORTAŠI I SPORTAŠICE???
-Asafa Powell, Veronica Campbell, Marijo Mandžukić, Eduardo da Silva, Christian Ollson...

KOJI SU MI NAJZGODNIJI GLUMCI I GLUMICE???
-Chad Michael Murray i Sandra Bullock

FOOOOOOOORAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uhvati se za jezik i reci ŠEKS!

 


četvrtak, 23.08.2007.

 

NOVI BLOG

dobar dan dobri ljudi, ewo novosti...ja i moje dvije najbolje frendice, Barbara i Josipa otvorile smo zajednički blog, Kretenizam14.blog.hr...pa obavezno svratite i ostavite komentare, koji će vam kao i uvijek biti uzvraćeni...i naravno za svakih 10 ostavljenih komentara na tom blogu staviti ćemo vas u linkiće...ajde, hvala i nadamo se da ćete svratiti i komentirati...inače, ovaj post je samo usput...i ako smo mi otvorile naš novi blog, ne znači da ću ja ovog zaboraviti...nikako! tako da, ako me želite nešto pitati pitajte to u komentarima...evo i popularnih smajlića...sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze...a, ovaj su mi najdraži....finofinofinokisskisskiss



| komentari (19) | print | # |


 



petak, 17.08.2007.

 

PAUZA

ljudi...kao što znate Berzija još uvijek nažalost nema...ali, ima jedna dobra vijest, a ta je da ja mislim da će Rošica opet imati male mačiće, pa ako opet bude neki sličan Berziju, ostati će s nama i opet ću pisati blog o njemu...dakle pauza traje dok se ne okoti novi Berzi...moj mail je jelena@leprinka.hr...i ostavite bar po jedan komentar da znam da ste bili na blogu...mahwave...



| komentari (7) | print | # |


 



ponedjeljak, 06.08.2007.

 

LOŠE VIJESTI!!!

...loših vijesti nažalost ima mnogonamcor...tako da sam i ja loše voljeno...jaaako loše...počevši od toga da na zadnjem postu imam četiri komentaranono, do toga da sam na ljetovanju slomila nogubang, a kada sam došla doma nema Berzijazijev...ma, grozno!...ewo, malo detaljnije...prošli petak sam otišla na Cres sa Mirnom i maminim prijateljima...a roditelji su nam išli na put u Dalmaciju...tako da ih nije bilo petak i subotu...a, nedjelju ujutro nije bilo Berzijabang...susjed koji živi prekoputa nas ih je vidio u subotu kako su se Berzi i Ru (mačka) igrali sa mišemyes kojeg su ulovili...i mačka je je bila tu, a Berzija još uvijek nema...???da mi je znat di jelud...postoji jedna mogućnost na koju ste svi koji ste ovo pročitali vjerovatno pomislili...možda se otrovaomad sa tim mišem, pantiganom ili šta je već bio...jer Berzi je uvijek bio lakomijinjami od mačke...sada ću vjerovatnije češće pisati postove ali, samo ako bude mnogo komentara na postovima jer znate da ja uvijekyes uzvraćam komentare, također pisati ću postove jer ne mogu van iz kućeheadbang slijedećih četiri tjednabang, osim na pregled do sedam dana...koji bed.



| komentari (248) | print | # |